16 مرداد 1400 - 15:23

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت روز خبرنگار

فرج اله قدمی، مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۱۲۶۰۲۶
فرج اله قدمی میدرعامل بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در این پیام آمده است: به برکت خون پاک خبرنگار شهید، محمود صارمی فرصتی نیکو در مردادماه فراهم شده است تا از مردان و زنان بزرگی یاد کنیم که عمر خویش را بی‌هیچ منتی و تنها از سر عشق به حقیقت بر سر آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه گذاشته‌اند و در این راه از بذل نام و مال و جان خویش دریغ نداشته‌اند.




بی‌شک در دنیای امروز، پیشرفت جوامع جز با آگاهی نسبت به عملکرد خویش به منظور تقویت مزیت‌ها و کاهش نقاط ضعف حاصل نمی‌گردد و در این میان، خبرنگاران در تحقق این مهم از مسئولیتی بس والا و خطیر برخوردارند. آن‌ها هستند که همچون چشم بیدار جامعه، اوضاع و احوال آن را به دقت رصد کرده و مردم و مسئولان را در ترسیم تصویری هرچه واقع‌بینانه‌تر از جامعه خویش یاری می‌رسانند.


با گرامیداشت دوباره نام و یاد همه خبرنگاران شهید، خصوصاً شهید محمود صارمی، اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه فرارسیدن روز خبرنگار را خدمت خبرنگاران ارجمند و سایر فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای ایشان، از درگاه خداوند متعال برای شهیدان بزرگوار و سایر درگذشتگان عرصه رسانه رحمت و رضوان الهی را مسألت دارم.


فرج اله قدمی


مدیر عامل و عضو هیأت مدیره


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر