29 آبان 1400 - 10:57

اشتغال ۳ هزار و ۱۰۰ هرمزگانی با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران با نگاه به سند چشم انداز ۱۴۰۴، تسهیلات بسیاری را طی سال‌های گذشته در حمایت از صنعت گردشگری به کارآفرینان و فعالان عرصه صنعت هتلداری با هدف جذب گردشگران داخلی و خارجی پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۲۸۳۷۹
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبغنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به موقعیت تجاری جزیره زیبای کیش و توریستی بودن این منطقه، بانک ملی ایران نیز در راستای توسعه و حمایت از صنعت گردشگری و هتل‌داری و در جهت تنوع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی، درآمدهای ارزی و همچنین ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و جذب ۲۰ میلیون گردشگر ورودی مطابق چشم انداز افق ۱۴۰۴، از محل منابع طرح های ایجادی اقدام به ارائه تسهیلات و مشارکت برای احداث هتل در این جزیره کرده است.


عملیات احداث هتل بزرگ آسمان با مشارکت بانک ملی ایران و اختصاص تسهیلاتی بالغ بر۱۸۵۰میلیارد ریال آغاز و با پیشرفت ۷۰ درصد از پروژه مذکور، مبلغ ۱۳۵۰میلیارد ریال از کل تسهیلات مصوب پرداخت شده است .


ساخت و بهره برداری از مجموعه بزرگ هتل آسمان با حمایت ها و مشارکت بانک ملی ایران، فرصت و زمینه اشتغالزایی برای ۱۶۹نفر به طور مستقیم و ۳ هزار نفر به صورت غیرمستقیم را در استان هرمزگان ایجاد کرده است.


هتل آسمان کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش است که در زمینی به مساحت حدودا ۸ هزار مترمربع و با زیربنای کلی ۳۳ هزار مترمربع در ۱۷ طبقه در دست احداث است. این هتل لوکس و مجلل مشتمل بر ۳۰۰ اتاق خواهد بود که در طراحی فضاهای آن علاوه بر اجرای  تمامی استانداردهای هتل های لوکس ایران و جهان، به روزترین و با کیفیت‌ترین مصالح و تجهیزات بکار گرفته شده تا بتواند بهره‌وری منابع انسانی را در کار افزایش دهد . 


بانک ملی ایران به عنوان بانک حامی حوزه خدمات و صنعت گردشگری کشور، نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در جهت احداث و راه اندازی این هتل ایفا کرده و توانسته به رونق تولید بسیاری از  صنایع مرتبط در استان کمک کند.


مسلما ادامه این روند و حمایت از پروژه های حوزه گردشگری باعث رشد و توسعه بیش از پیش  این صنعت مهم و ارزآور خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر