30 آبان 1400 - 13:20
در گفتگو با ایبنا مطرح شد؛

کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر، از کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه تهران و رسیدن حباب سکه به رقم ۲۰۰ هزار تومان خبر داد.
کد خبر : ۱۲۸۴۱۶
کشتی آرای

محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایبِنا در خصوص آخرین وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه تهران در معاملات امروز (یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰) با اشاره به ثبات قیمت جهانی طلا در محدوده ۱۸۶۴ دلار اظهار داشت: در حال حاضر قیمت انواع طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییر چندانی ندارد و نسبت به پایان هفته قبل، شاهد افت قیمت‌ها هستیم. بر این اساس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به رقم ۱۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسیده است.


وی افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز، به رقم ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر نیم سکه امروز به رقم ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه به رقم ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز در حال حاضر،  ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز به رقم ۵ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان رسیده و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان قیمت گذاری شده است.


نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان با اشاره به نبود تقاضا در بازار افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، به رقم ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر