30 آبان 1400 - 15:44
گزارش ایبِنا از بازار ارز؛

روز آرام دلار و کاهش قیمت یورو در صرافی‌های مجاز

جدیدترین نرخ‌ها از بازار ارز نشان می‌دهد در دومین روز هفته، شاخص ارزی تغییری چندانی نداشت و نظاره‌گر افت بیشتر یورو در تابلوی معاملات بوده است.
کد خبر : ۱۲۸۴۲۴
دلار

به گزارش ایبِنا؛ بر این اساس در معاملات امروز (یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، با افت ۱۰ ریالی نسبت به روز قبل، به قیمت ۲۶۲۷۵ تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت ۲۶۸۰۵ تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که نسبت به روز شنبه، تغییری ندارد. هرچند بهای دلار در معاملات امروز نسبت به یکشنبه هفته گذشته، بیش از ۴۰۰ تومان کاهش دارد.


همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ ۲۹۹۵۷ تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت ۳۰۵۶۲ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، ۵۰ تومان ارزان تر شده است. قیمت یورو نیز در معاملات امروز نسبت به یکشنبه هفته قبل، بیش از ۹۰۰ تومان کاهش یافته است.


جدیدترین نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارز ایران 


بر اساس این گزارش، در معاملات امروز (یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰) بازار متشکل ارزی تا ساعت ۱۵:۳۰، نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در این بازار (تنها مرجع رسمی کشف نرخ نقدی ارز - اسکناس) به رقم ۲۶۵۹۹ تومان و نرخ هر اسکناس یورو نیز به رقم ۳۰۳۹۸ تومان رسیده است.

برچسب ها: بازار ارز نرخ ارز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر