04 بهمن 1400 - 13:31
دکتر اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت خبر داد؛

پرداخت تسهیلات به حقوق بگیران شاغل از شعب، تا سقف یک میلیارد ریال

دکتر اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت از اعطای تسهیلات مرابحه در قالب کارت اعتباری تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن برای تمامی حقوق بگیران از این بانک خبر داد.
کد خبر : ۱۳۰۰۰۰
دکتر اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر حمایت از قشر حقوق بگیر جامعه و برنامه این بانک برای حمایت حداکثری از این قشر زحمت کش گفت: بانک تجارت همواره در تلاش است تا با برنامه ریزی برای مشتریان خرد خود از آنها حمایت کرده و با طراحی خدمات مختص این مشتریان به افزایش توان خرید آنها کمک کند.


مدیر عامل بانک تجارت افزود: در طرح اعطای تسهیلات در قالب کارت اعتباری افرادی که در وزارتخانه ها، سازمانهای دولتی و شرکتهای دولتی و شرکتهای معتبر بخش خصوصی شاغل هستند و حساب واریز حقوق آنها نزد بانک تجارت است با انعقاد قرارداد لازم الاجرا و بدون ضامن می توانند از بانک تجارت تسهیلات دریافت کنند.


دکتر اخلاقی با اشاره به انجام عملیات اعتبارسنجی برای متقاضیان افزود: بر اساس اعتبارسنجی که از سوی شعب این بانک انجام می‌شود، حقوق بگیران از بانک تجارت می توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات کارت اعتباری بهره‌مند شوند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر