10 بهمن 1400 - 15:55

اجرای بانکداری سبز در بانک ملی ایران

بانک ملی با آگاهی از اهمیت مدیریت سبز و اشراف بر محدودیت منابع انرژی و نقش کلیدی خود در صیانت از این منابع، افزایش بهره‌وری، مصرف بهینه منابع و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی را سرلوحه خود قرار داده است.
کد خبر : ۱۳۰۱۵۵
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک ضمن تأمین منافع ذینفعان خود و صیانت از سرمایه های ملی، حفظ سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان را به عنوان الگو دانسته و خود را متعهد به اجرای استانداردهای  ISO ۱۴۰۰۱،ISO ۴۵۰۰۱  و ISO ۵۰۰۰۱می داند.


برنامه ریزی راهبردی برای تحقق اهداف سیستم مدیریت یکپارچه، بهینه سازی زیرساخت های بانک جهت دستیابی به اهداف مدیریت انرژی، رعایت اصول ساختمان های سبز و به کارگیری تجهیزات با بهره وری بالای مصرف انرژی با هدف کاهش هزینه ها و مصرف انرژی، استفاده از توان علمی متخصصان کشور و توانمندی بخش خصوصی جهت هدایت فعالیت های پژوهشی در بخش مدیریت سبز و اجرای سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، اصلاح الگوی مصرف انرژی و پایبندی به موضوعات محیط زیستی و اصول ایمنی از طریق آگاهی بخشی کارکنان از جمله سیاست های پیش رو در مدیریت یکپارچه بانک ملی ایران برای بهبود مستمر عملکرد ایمنی و بهداشت شغلی، محیط زیست و مصرف انرژی است.


گفتنی است، در همین راستا خط مشی جدید مدیریت یکپارچه بانک ملی ایران از سوی دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک به واحدها ابلاغ شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر