11 بهمن 1400 - 14:43
عضو هیات عامل بانک ملی تاکید کرد؛

گره‌گشایی از مشکل مردم با تسهیلات بدون ضامن بانک ملی

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران همراهی ۱۰۰ درصدی با سیاست‌های دولت و وزیر اقتصاد دارد.
کد خبر : ۱۳۰۱۹۶
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در نشست امروز وبیناری خود با اشاره به افرادی که در انتظار دریافت تسهیلات خود از بانک ملی ایران هستند، افزود: اعطای تسهیلات با مدیریت منابع و مصارف شعب، بر اساس اولویت بندی این افراد و همچنین بدون اعمال سلیقه از سوی هیچ شعبه‌ای به راحتی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران همراهی ۱۰۰ درصدی با سیاست‌های دولت و وزیر اقتصاد برای اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن به مردم دارد.

مونسان تاکید کرد: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و اعتبار سنجی مشتریان پرداخت می شود که شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و شرکت های خصوصی که حقوق خود را از بانک ملی ایران دریافت می کنند، جامعه هدف ما را تشکیل می دهند.

گفتنی است، در این نشست مدیر امور شعب مستقل، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور، روسای ادارات کل بازرسی، روابط عمومی و روسای ادارات امور شعب، حوزه ها و تنی چند از روسای شعب حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
کارمند
United States of America
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
۰
در رابطه با این تسهیلات ، هنوز هم در بسیاری از شعب بانک ملی با اکراه پاسخ مشتریان داده میشه
حسن موسوی لردگان چهارمحال و بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
۰
سلام خسته نباشیدامروز۱۵فروردین ماه ۱۴۰۱ به بانک ملی شعبه مرکزی شهرستان لردگان مراجعه کردم به مسول بانک جهت دریافت وام بدون ضامن به مبلغ ۵۰میلیون.باتوجه به اینکه جانباز انقلاب هستم وحقوقم راازبانک ملی دریافت می نمایم مسول بانک فرمودند دستور پرداخت هنوز بانک مرکزی ندادند خدمتشان عرض کردم مگر سال گذشته پرداخت نکردید گفت بله پرداخت کردیم ولی تا دستورالعمل نیاید پرداخت نداریم به یکی ازکارمندان که درقسمت تسهیلات هستند فرمودند دیگه وام نمیدهیم بعدش باید معدل شما بالا باشه.سوالی دارم ما حقوق بگیران چجوری معدل باید داشته باشیم پولی نداریم که توبانک بزاریم اگه داشتیم که دیگه احتیاج به وام نبود .ازشما مسولین تقاضامندیم که دستورفرمائید به شعبه بانک ملی مرکزی لردگان تانسبت بپرداخت اقدام نمایند وشرایط راسخت نگیرند.ازلطف ومحبت شما سپاسگزارم
فیلم و پخش زنده
بیشتر