13 بهمن 1400 - 09:04
عضو هیات مدیره اجرایی پست بانک ایران خبر داد:

کسب امتیاز ۹۰ در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی

عضو هیات مدیره اجرایی پست بانک از افزایش امتیاز این بانک در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی به ۹۰.۰۸ در بین ۱۶۸ دستگاه اجرایی خبر داد.
کد خبر : ۱۳۰۲۷۳
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی با اشاره به اینکه این دوره از ارزیابی ها در ۳۶ شاخص و در چهار محور انجام شده است، گفت: امتیاز پست بانک ایران در دوره هفتم ۸۶.۴۵ از ۱۰۰ امتیاز بود و با افزایش امتیاز بانک به ۹۰.۰۸ در دوره هشتم ، در جمع ۱۷ دستگاه که در رتبه عالی قرار دارند، رتبه دوازدهم را به دست آورد.

عضو اجرایی هیات مدیره، ارزیابی این دوره از پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی را نسبت به دوره گذشته سختگیرانه‌تر اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک ایران تنها بانک شرکت کننده در این ارزیابی بوده است و توانسته با کسب چهار امتیاز بیشتر نسبت به دوره هفتم این جایگاه را بدست آورد.

وی افزود: این بانک در شاخص‌های دولت کاربر محور، با ۹۸ امتیاز، رتبه اول و در دولت شفاف با ۹۰ امتیاز، رتبه دوم را به دست آورده است.

بر اساس این گزارش، پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور  از سوی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب ٣٦ شاخص ارزیابی، ٣٨ خدمت شناسنامه‌دار و ١٢٥ زیرخدمت دو بار در سال انجام می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر