17 بهمن 1400 - 15:11

پرداخت ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بانک قرض‌الحسنه رسالت

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت بالغ بر ۸۰۰ هزار فقره تسهیلات به رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر : ۱۳۰۳۸۵
حسین زاده بانک رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، محمد حسین حسین زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به حجم درخواست ها پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۰ در مجموع یک میلیون فقره تسهیلات پرداخت شود.
وی میانگین تسهیلات پرداختی را ۳۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: حدود نیمی از این تسهیلات در حوزه کسب و کارهای خرد و خانگی به کار گرفته شده است. 
حسین زاده با بیان اینکه رقم تسهیلات عادی بانک قرض الحسنه رسالت ۶۰میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ ماهه است، اظهارداشت: در حوزه کسب و کارهای خرد و خانگی سقف تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۸۴ ماهه است. 
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر عملیاتی کردن بانکداری بدون شعبه و تعدیل نیروی کارکنان در این بانک گفت: ما از سال ۹۶ بانکداری بدون شعبه و جمع آوری شعب را کلید زدیم اما هیچ تعدیل نیرویی نداشتیم و از هزار نفر در سال ۹۲ به بیش از چهار هزار نفر افزایش نیروی انسانی داشتیم. 
حسین زاده در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان گفت: جنس کار تغییر کرده و آنهایی که پیش از این در شعب مشغول شمردن پول بودند امروز مشغول کارهای مفیدتری از جمله تسهیل‌گری و رهیاری مشاغل خرد هستند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها