04 اسفند 1400 - 15:20
دکتر اخلاقی:

سوپرمارکت مالی بانک تجارت در خدمت توسعه صنعت پتروشیمی کشور

نشست تخصصی روش‌های تامین مالی توسط بانک تجارت و سوپر مارکت مالی این بانک با حضور دکتر اخلاقی مدیر عامل و فرخ‌نژاد رئیس هیئت مدیره بانک تجارت و مدیران عامل شرکت‌های صنعت پتروشیمی کشور در حاشیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۰۸۴۴
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر اخلاقی مدیرعامل این بانک در نشست تخصصی روش‌های تامین مالی توسط بانک تجارت و سوپر مارکت مالی این بانک با تاکید بر اینکه همکاری با صنعت پتروشیمی و مجموعه زنجیره تولید و خریداران محصولات این صنعت از اهداف بلندمدت بانک تجارت است گفت: سوپرمارکت مالی بانک تجارت متشکل از شرکت‌های تخصصی، متناسب با نیاز صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و پتروشیمی، خدمات کارآمدی را در اختیار فعالان اقتصادی کشور قرار داده و ما آماده هستیم از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری و ایجاد بسترهای تعامل، خدمات متنوع این شرکت‌ها را بیش از پیش در اختیار توسعه اقتصادی کشور قرار دهیم.


مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به ظرفیت‌های متنوع شرکت‌های زیرمجموعه سوپرمارکت مالی این بانک اظهار داشت: شرکت بیمه تجارت نو، شرکت تامین مالی کاردان، صرافی تجارت، کارگزاری تجارت و مجموعه خدماتی از این دست در سوپرمارکت مالی بانک تجارت می‌تواند در شرایط حساس و حیاتی به مانند پشتیبانی مطمئن در خدمت توسعه شرکت‌های پتروشیمی و صنعت نفت قرار گیرد.


احسان مرادی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان، دکتر نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو و طبری مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در این نشست تخصصی به معرفی محصولات و خدمات خود به مدیران عامل شرکت‌های حاضر پرداختند.


در پایان، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی حاضر در این نشست ضمن بیان دیدگاه‌های خود در حوزه تامین مالی از حمایت‌های بانک تجارت تقدیر به عمل آورده‌اند.

برچسب ها: پتروشیمی تجارت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر