14 اسفند 1400 - 15:14
تا پایان سال

سامانه پرداخت لحظه‌ای(پل) در بانک کشاورزی عملیاتی می‌شود

سامانه پرداخت لحظه‌ای «پل» تا پایان سال جاری در بانک کشاورزی راه‌اندازی و امکان انتقال وجه بین‌بانکی با سهولت، سرعت و امنیت بیشتر و به‌ صورت لحظه‌ای فراهم می‌شود.
کد خبر : ۱۳۱۰۵۹
پل

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، سامانه«پل» خدمتی جدید و استاندارد در سطح کشور است که با نظارت بانک مرکزی با حجم انبوه انجام شده و انتقال مبالغ خُرد مشتریان این بانک کارسازی خواهد شد.


بر اساس این گزارش، تعیین وضعیت و پردازش طی چند ثانیه، کارمزد پایین‌تر نسبت به سرویس کارت به کارت، کارکرد ۲۴.۷ و بدون وقفه در تمام ایام سال از طریق حساب بانکی مشتریان و شبای حساب گیرنده از مهم‌ترین مزیت‌های سرویس پرداخت لحظه‌ای است.


این گزارش می افزاید،در نخستین گام، شعب این بانک و درگاه اینترنت بانک در سراسر کشور، تا پایان سال جاری آماده ارائه این خدمت به مشتریان خواهند بود و زیرساخت های دسترسی به این خدمت در  بستر همراه بانک نیز آماده شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده عملیاتی خواهد شد.


لازم به ذکر است سقف انتقال مبلغ مصوب شده توسط بانک مرکزی در درگاه شعبه تا مبلغ ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و درگاه اینترنت بانک و موبایل بانک تا مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر