16 اسفند 1400 - 17:44
گزارش ایبِنا از بازار ارز؛

قیمت یورو به کانال ۲۶ هزار تومان کاهش یافت

فعالان بازار ارز در سومین روز هفته و در ادامه روند نزولی قیمت ها، نظاره گر افت بهای یورو به کانال پایین تر بودند.
کد خبر : ۱۳۱۱۲۷
دلار یورو

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ مشاهدات میدانی از بازار ارز در محدوده خیابان فردوسی تهران نشان می دهد فضای معاملات با کاهش تقاضا و خریدار و افزایش عرضه ارزهای خانگی همراه شده است. به گونه ای که بهای دلار در بازار غیررسمی با نوسان کاهشی به کانال بیست و پنج هزار تومانی، با اندک خریدار روبرو است.


از سوی دیگر آخرین قیمت ها از صرافی های بانکی و مجاز سطح کشو ر نیز نشان از کاهش نرخ ارز دارد. به گونه ای که در این صرافی ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۴۲۰۲ تومان رسیده است و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با نوسان محدود نسبت به روز قبل، به رقم ۲۴۴۴۶  تومان رسیده است.


همچنین امروز در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۶۷۱۹ تومان تعیین شده است و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۶۹۸۸ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، ۳۱۷ تومان عقب‌نشینی دارد.


آخرین نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارز ایران 


در معاملات امروز بازار متشکل ارزی در پایان معاملات، میانگین نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در این بازار (تنها مرجع رسمی کشف نرخ نقدی ارز - اسکناس) به رقم ۲۴۳۲۷ تومان و نرخ هر اسکناس یورو نیز به رقم ۲۶۹۷۱ تومان رسیده است که نسبت به روز معاملاتی قبل، ۱.۶ درصد کاهش یافته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر