22 اسفند 1400 - 11:44

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرح بزرگ تکثیر و پرورش و تولید ماهیان خاویاری قره برون

وزیر جهاد کشاورزی از مرکز تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری قره برون  با ظرفیت سالانه ۲۰۰۰ تن گوشت ماهی و ۳۰  تن خاویار در سال  استان مازندران که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است بازدید کرد.
کد خبر : ۱۳۱۲۵۵
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، دکتر سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی از مرکز تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری قره برون  به ظرفیت ۲۰۰۰ تن گوشت ماهی و ۳۰  تن خاویار در سال در روستای گلدشت شهرستان جویبار  استان مازندران که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است، بازدید کرد.


کل سرمایه گذاری این طرح بالغ بر  ۱۸۸۰ میلیارد ریال است که  ۱۱۴۰ میلیارد آن با تسهیلات بانک کشاورزی از محل اعتبار توسعه بخش کشاورزی و منابع داخلی تامین شد.


بر اساس این گزارش پایانه در حال احداث محصولات شیلاتی این مجموعه به ظرفیت ۱۰۰ تن خاویار و ۵۰۰۰ تن ماهیان خاویاری نیز مورد بازدید وزیر جهاد کشاورزی قرار گرفت.


گفتنی است در این بازدید، نمایندگان شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، مدیر شعب بانک در استان مازندران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند.


این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر به طور مستقیم فراهم شد. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر