24 اسفند 1400 - 12:50

ممنوعیت واگذاری پایانه فروش سایر بانک‌ها در باجه‌های بانکی روستایی پست بانک ایران

مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران با ارسال بخشنامه‌ای ارائه خدمات واگذاری پایانه فروش سایر بانک‌ها در باجه‌های بانکی روستایی را ممنوع کرد.
کد خبر : ۱۳۱۳۰۶
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران،  بر طبق بخشنامه ۰۰/۲۵۹/ب مورخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۰ اداره کل بازرسی، رسیدگی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد، مدیریت امور نظارت و حقوقی این بانک، انعقاد قرارداد با شرکت‌های PSP خارج از قرارداد و اخذ نمایندگی فروش پایانه‌های فروش سایر بانک‌ها و موسسات مالی بر طبق بند ۲۴-۴ قرارداد خدمات بانکی باجه‌های بانکی روستایی ممنوع است.

بر اساس این بخشنامه، در صورت مشاهده و اثبات این موضوع در هریک از باجه‌های بانکی روستایی، پست بانک ایران با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده روسای شعب، کارشناسان امور باجه‌های استان و بازرسان مقیم قرار دارد.

بر اساس این گزارش، در بند۲۴-۴ قرارداد خدمات بانکی باجه‌های روستایی آمده است: طرف قرارداد اقرار می‌کند به هیچ وجه اختیار و اجازه انعقاد و یا ارائه خدمات سنتی و الکترونیکی درگاه‌ها و وب‌سایت‌های سایر بانک‌ها وموسسات مالی و اعتباری را در محل باجه یا مکان‌های دیگر نخواهد داشت.در غیر این‌صورت برابر مفاد قرارداد و ضوابط مقررات پست بانک ایران با وی رفتار و حسب مورد قطع همکاری و نسبت به ضرر و زیان وارده اقدام خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها