29 اسفند 1400 - 10:24
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:

ارائه تسهیلات خرد بدون ضامن در اولویت شعب قرار گیرد

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در آخرین روز کاری از شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان بازدید کرد.
کد خبر : ۱۳۱۴۰۲
ارائه تسهیلات خرد بدون ضامن در اولویت شعب قرار گیرد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده در بازدید ازشعب بانک در شهرستان های اردستان،نطنز،آران وبیدگل و کاشان با تقدیر از عملکرد همکاران شعبه بیان کرد:کیفیت خدمات ارائه شده از سوی همکاران باید روز به روز ارتقا یابد.


وی گفت:پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از سوی شعب در اولویت قرار گیرد و زمان پرداخت تسهیلات تا حد امکان کاهش یابد.


عضو هیات مدیره بانک با تقدیر از عملکرد کارکنان شعب در دوره کرونا تاکید کرد:شعب بانک توسعه تعاون به نوعی ویترین بانک محسوب می شوند و نحوه ارائه خدمات از سوی این عده و رفتار آنها با مشتریان می تواند به ارتقای برند و نام بانک کمک موثری کند.


وی ادامه داد:شعب بانک در شهرستان ها باید با ادارات محلی ارتباط برقرار نمایند و علاوه بر تشریح خدمات ارائه شده از سوی بانک توسعه تعاون ، توسعه تعامل دوجانبه را در دستور کار قرار دهند.


عصارزاده ارتباط با مشتریان بزرگ را یکی از اولویت های بانک توسعه تعاون اعلام کرد و گفت:بانک می تواند انواع خدمات بانکی را با بهترین کیفیت در اختیار این عده از مشتریان قرار دهد.


عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه ارائه خدمت به مشتریان بزرگ نباید ما را از تسهیلات خرد غافل کند،افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری باید همچنان به این عزیزان خدمات و تسهیلات ارائه دهد.


عصارزاده در بازدید از شعبه آران و بیدگل در گفت و گو با مدیر شرکت «خورشید طلایی» پای صحبت مدیر این شرکت نشست و گفت:این شرکت تاکنون مبلغ ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کرده است.


وی درباره درخواست افزایش تسهیلات نیز دستور داد که از سوی شعبه مورد بررسی قرار گیرد و در سریع ترین زمان پاسخ مشتری داده شود.


عصارزاده از کارکنان شعب بانک که در دوره سخت کرونا به مشتریان خدمت کردند تقدیر و تشکر کرد.


در این سفر ابراهیم عالی محمودی مدیر شعب استان اصفهان و سعید حیدری سرداوی ، معاون اعتباری و حقوقی استان همراهی می کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر