29 اسفند 1400 - 10:27

تامین مالی بخش تعاون از مهم‌ترین وظایف قانونی بانک توسعه تعاون است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تامین مالی بخش تعاون را از مهم‌ترین وظایف قانونی بانک اعلام نمود.
کد خبر : ۱۳۱۴۰۵
تامین مالی بخش تعاون از مهم ترین وظایف قانونی بانک توسعه تعاون است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدجعفرایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در آخرین روزکاری سال ۱۴۰۰ در بازدید از شعبه مرکزی اراک و نیز شعب مرکزی، مطهری و معصومیه قم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت همکاران در سال ۱۴۰۰ گفت : تامین مالی بخش تعاون از مهم ترین وظایف قانونی بانک است و همکاران می بایست جهت ارتقا و رونق بخش تعاون اهتمام جدی داشته باشند.


محمد جعفرایرانی با اشاره به فعالیت همکاران در صف خاطر نشان کرد :همکاران شعب به عنوان اولین کسانی که با مشتریان در ارتباط هستند باید مشتری مداری را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.


وی سال ۱۴۰۰ را سالی پر فراز و نشیب برای شبکه بانکی توصیف کرد و گفت:خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ با همه مشکلات روند بانک در نسبت های مالی خوب و رو به رشد است.


ایرانی با تقدیر ازعملکرد کارکنان صف در دوره کرونا گفت:نیروی انسانی سرمایه اصلی بانک است و همکاران شعب در اجرای طرح های ملی و اجرای عملیات اعتباری برای واحدهای تعاونی و تولیدی در رسته های مختلف واجد تجاربی ارزشمند هستند و عملکرد مناسب بانک باعث شده تا نقش عاملیتی بانک در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت دولت از جمله بودجه های سالیانه و برنامه های توسعه لحاظ شود .


وی ادامه داد: بازگشت بموقع اقساط تسهیلات در حفظ و تقویت توان تسهیلاتی بانک اثرگذار است و از این رو همکاران با راهنمایی مشتریان و اخلاق حسنه تلاش نمایند تا مدیریت مطالبات به نحو مناسبی صورت پذیرد.


گفتنی است در این بازدیدها مجید طهماسبی مدیر شعب استان قم و علی وفایی مدیر شعب استان مرکزی نیز حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر