09 فروردين 1401 - 09:57

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان بانک شهر به بیش از ۷ هزار تماس در هفته اول نوروز

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به تعامل گسترده و نزدیک این بانک با شهروندان و مشتریان شبکه بانکی، از پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان آن به بیش از ۷ هزار تماس در هفته اول نوروز خبر داد.
کد خبر : ۱۳۱۵۳۱
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، اصغر روح الهی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره ۸۶۵۵-۰۲۱ طی سال های اخیر همواره توانسته است زمینه پاسخگویی تخصصی به مشتریان شبکه بانکی را فراهم کند، گفت: به عنوان بانکی پاسخگو به شهروندان، در جلب رضایت آنان از خدمات بانکی بسیار نقش داشته ایم.


وی با اشاره به پاسخگویی و راهنمایی مشتریان شبکه بانکی و شهروندان در سه شیفت کاری از سوی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، تصریح کرد:"چگونگی تهیه کارت هدیه از پیشخوان های شهرنت"، "نحوه استفاده کامل ازخدمات بانکداری الکترونیک"و "پیگیری رفع مغایرت‌های ایجاد شده در تراکنش‌ها" از مهم ترین موضوعات مطرح شده در هفته اول نوروز از سوی مشتریان بوده است.


مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تاکید کرد: خوشبختانه در سال جدید شاهد کاهش چشمگیر انتقادات دربازه زمانی مشابه به نسبت سال گذشته درخصوص خدمات ارائه شده از سوی شعب کشیک بانک و پیشخوان های شهرنت بوده ایم. همچنین قدردانی از رفتار حرفه ای همکاران بانک در شعب کشیک و راهبران پیشخوان های شهرنت، بیشترین تعداد پیام های قدردانی را در ایام تعطیلات نوروز شامل شده است.


وی در ادامه به پاسخگویی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر به بیش از چهارصد و پنجاه هزار تماس در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: بخش گسترده ای از تماس ها در خصوص آشنایی و چگونگی استفاده از خدمات بانک شهر بوده است.


روح الهی در پایان با تاکید بر اینکه گوش شنوای درخواست های مشتریان بوده و درجهت رفع نیازهای قانونی آنان گام برمی داریم، تصریح کرد: پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر است.


ارسال‌ نظر
امیر پیام شاملی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
۰
سلام
وارد اینترنت بانک نمیشه. مشکلی هست توی سامانه؟
امیر پیام شاملی
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کارت بانکم مفقود شده لطفا مسدود گردد
@Rez
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
۰
سلام.بعد از خرید لاستیک هنگام تسویه حساب با پیام خطای سیستمی مواجه شدیم اونم تو مسافرت. همین الان من با خانواده گروگان جناب لاستیک فروشیم و سامانه هم فقط بوق اشغال تحویلمون میده که اصلا جای تعجب نیست. اگه پاسخگو بودید متعجبمون میکرد.موفق باشید
صالح رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
۰
بعلت مفقودی کارت بانکم لطفا مسدود گردد
خلیلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
۰
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
بنده الان 2روز هست که 1شا رژ همراه اول 2000تومانی و1شارژ1000تومانی از دستگاه پوص شاپرک بانک شهر درگاه 85949گرفتم و هر چی با پشتیبانی داخلی 3تماس میگیرم کسی جواب نمیدیدهد و قط می‌شود فقط 1بار ساعت حدود8تا9بود که 1نفر جواب داد و با لحن توهین آمیز در آخر مکالمه قط کرد چهارشنبه بود ممنون
قیس ثعلبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
۰
سلام سه روز پیش حساب باز کردم بصورت غیرحضوری ولی تاالان خبری نشد
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
۰
500هزار تومان از حساب من برداشت شده معلوم نیست چرا
مریم یسلیانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
۰
سلام پیام های زیر ۳۰ تومان واسم نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
۰
سلام خسته نباشید من کارتمو دستگاه خورد امکان دریافت کارتمو دارم امروز جمعه است چی کار کنم راهنمایی کنیدلطفا
شکوهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
۰
عدم شارژ تلفن اعتباری
رضا احمدوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
۰
درود بر شما
برای وام از روش همراه بانک شهر پلاس اقدام کردم ولی در مرحله ایی که باید نوع سپرده رو انتخاب کنم مشکل دارم
اول که هیچ گزینه ایی نیست دوم اینکه وقتی جستوجو میکنم پیدا نمیکنه.خواهشمندم راهنمایی کنید
شدیدا احتیاج دارم به این وام
با سپاس...
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
۰
جهت پیش خرید خودرو ۴ فقره چک صیادی به شرکت دادم که بعد از یک هفته شرکت خودرو ساز گفته یکی از چک ها ثبت نشده وباید پرینت ثبت چک رو براشون ببرم.از صبح چندین بار به بانک شهر شعبه اسد ابادی زنگ زدم حتی یک نفر خودش رو داخل بانک ملزم به پاسخگوی تلفن نمیداند که ایا از هر شعبه ای می توانم پرینت ثبت چک صیادی بگیرم ویا فقط از شعبه صادر کننده دست چک ؟
فیلم و پخش زنده
بیشتر