14 فروردين 1401 - 16:10

استاندار کردستان: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بازوی اجرایی دولت در توسعه کسب‌وکارها باشد

«اسماعیل زارعی کوشا» در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان، گفت: با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کسب‌وکارهای کوچک را توسعه می‌دهیم و در بخش گردشگری استان نیز رونق ایجاد می‌کنیم. این بانک می‌تواند تبدیل به بازوی اجرایی دولت در این بخش‌ها شود.
کد خبر : ۱۳۱۶۰۲
استاندار کردستان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این دیدار«اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان ضمن قدردانی از همکاری مؤثر کارکنان و مدیریت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین وجود رضایتمندی عمومی از عملکرد این بانک، بر لزوم ادامه خدمتگزاری به مردم شریف کردستان تأکید کرد.


وی همچنین از حمایت‌ها و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تشکر کرد و گفت: رضایت مردم از عملکرد این بانک قابل تقدیر است.


زارعی کوشا افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگوی بانکداری اسلامی و نماد خدمتگزاری به مردم استان کردستان است.


استاندار کردستان تصریح کرد: با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کسب‌وکارهای کوچک را توسعه می‌دهیم و در بخش گردشگری استان نیز رونق ایجاد می‌کنیم. این بانک می‌تواند تبدیل به بازوی اجرایی دولت در این بخش‌ها شود.


پیش از سخنان زارعی کوشا، اسعدی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان نیز به تشریح اهداف، مأموریت‌ها، نقش و جایگاه این بانک و تأثیر فعالیت‌هایش در راستای ارتقای معیشت مردم توضیحاتی ارائه کرد.


وی گزارشی از عملکرد و اقدامات خیرخواهانه این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و اعطای تسهیلات به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد برکت، گزارشی ارائه داد.


مدیر شعب استان کردستان تأکید کرد: با حمایت استانداری کردستان، در سال ۱۴۰۱ الگوی ترویج بانکداری اسلامی در استان خواهیم بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر