23 فروردين 1401 - 12:50
در راستای حمایت از کار و تولید ایرانی؛

بانک توسعه تعاون ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تفاهم‌نامه‌ای پرداخت کرد

در راستای حمایت از کار و تولید ایرانی بانک توسعه تعاون در سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به خریداران محصولات ایرانی پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۳۱۸۱۷
بانک توسعه تعاون 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات تفاهم نامه ای پرداخت کرد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بانک توسعه تعاون گفت: یکی از اولویت‌هایی که بانک توسعه تعاون برای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در دستور کار قرار داده است انقاد تفاهم‌نامه تامین مالی خریداران کالاهای ایرانی است.

یونس کلانتری افزود: در گام اول با شرکت‌های فعال در حوزه تولید لوازم خانگی، تجهیزات کشاورزی و خودروسازان تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این اقدام بانک توسعه تعاون به گسترش و توسعه استفاده از محصولات ایرانی منتهی می‌شود.

رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بانک توسعه تعاون بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند ضمن آنکه میانگین تسهیلات پرداختی برای خرید لوازم خانگی ۵۰۰ میلیون ریال و میانگین تسهیلات پرداخت شده در بخش خودروهای تجاری ۵ میلیارد ریال است.

کلانتری خاطرنشان کرد : ویژگی مهم تسهیلات تفاهم نامه ای نرخ بسیار پایین مطالبات معوق است به نحوی که نرخ تسهیلات غیر جاری در این بخش ۴ درصد است.

وی تفاهم‌نامه‌های پرداخت تسهیلات را ۱۸۰۰ فقره اعلام کرد و ادامه داد: در بخش کشاورزی با یک شرکت تولید کننده پهباد قرارداد امضا کرده ایم که خریداران محصولات این شرکت می توانند از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره‌مند شوند.

کلانتری اعلام کرد: ۹۰ درصد تولیدکنندگان خودروهای تجاری برای بهره مندی از تسهیلات بانک توسعه تعاون با این بانک تفاهم نامه امضا کرده‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر