28 فروردين 1401 - 10:17

حمایت بانک ملی ایران از سیل‌زدگان با اعطای تسهیلات ویژه

بانک ملی ایران طی ۱۲ ماه سال گذشته بالغ بر ۱۰۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور حمایت از هموطنان سیل زده در بخش کشاورزی و مسکن در اقصی نقاط کشور پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۳۱۹۱۳
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با ورود به حوزه مسئولیت های اجتماعی به عنوان نقطه قوت خود به ویژه در رویدادهایی مانند سیل، زلزله، تامین و تعمیر مسکن و ساخت حمام و خانه بهداشت در روستاها، خرید انشعابات و... نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور داشته است.

این بانک علاوه بر ارایه تسهیلات به سیل زدگان، در ۱۲ ماه منتهی به اسفند ماه سال گذشته، بالغ بر ۴۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش تعمیر مسکن و احداث حمام روستایی در یک هزار و ۶۳۲ فقره و همچنین دو هزار و ۱۴۱ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش خرید انشعابات و امور کارگشایی در ۱۳ هزار و ۲۴۴ فقره وام پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات در بخش مسکن محرومان شهری با معرفی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی است که تلاش کرده با ارائه تسهیلات، تخصیص بخشی از منابع خود به انجام امور عام المنفعه و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مستقیم و غیرمستقیم، بخشی از مشکلات افراد کم برخوردار و اقشار محروم را کاهش دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر