20 ارديبهشت 1401 - 10:45

تمام یارانه‌ها واریز شد

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: واریز مبلغ کمک معیشتیِ یارانه‌ای به حساب سرپرستان خانوار، به پایان رسیده است و فقط دو بانک، ارسال پیام این واریز را انجام نداده بودند که این کار را از صبح آغاز کرده‌اند.
کد خبر : ۱۳۲۵۱۴
بانک مرکزی میرداماد

به گزارش ایبِنا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه، واریز مبلغ کمک معیشتیِ یارانه‌ای به حساب سرپرستان خانوار، به پایان رسیده، گفت: فقط دو بانک، ارسال پیام این واریز را انجام نداده بودند که این کار را از صبح آغاز کرده اند.


قمری وفا همچنین درباره‌ جزئیات مبلغ واریزی گفت: واریز یارانه‌ها، بر اساس فهرست ارسالی سازمان هدفمندی یارانه‌ها انجام شد.
وی همچنین درباره کسر مبلغ ۳۵ هزار تومان آنچه واریز شده نیز گفت: این کسری، قسطی دیگر از وام یک میلیونی کرونا است که در دولت قبل داده شده بود. قمری وفا در همین زمینه افرود: کسر این رقم را، سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در فهرستی که داد، اعمال کرده بود، و​ در صورت تصمیم جدید این سازمان، رقم کسرشده به حساب‌ها برمی‌گردد.


مدیر روابط عمومی بانک مرکزی همچنین تصریح کرد: برداشت این مبلغ فعلاً از حساب‌ها ممکن نیست، تا زمانی که دولت اجرای طرح جدید هدفمندی یارانه‌ها را اعلام کند.


وی خاطرنشان کرد: واریز یارانه‌های جدید از طریق بانک ملت انجام شده ولی پیامک آن تا ظهر برای یارانه بگیران ارسال می‌شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر