31 ارديبهشت 1401 - 15:26

نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشران در هر کسب و کار است

سرپرست بانک توسعه تعاون صبح امروز در محل اداره سرپرستی استان اردبیل باحضور مدیریت، معاون و روسای شعب این استان اعلام داشت : نیروی انسانی کیفی متخصص عامل پیشران هر کسب و کار است.
کد خبر : ۱۳۲۸۵۲
نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشران در هر کسب و کار است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به صنعت بانکداری نوین و مدرن گفت : اگر ما برنامه های خود را با سیاست های بروز صنعت بانکداری پیش نبریم و تغییر و تحول را تجربه نکنیم و با همان روش های سنتی ادامه دهیم، مطمئنا به اهداف مورد نظر دست نخواهیم یافت و در این راستا باید خودمان را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی ارتقا دهیم ، چون تکنولوژی، تغییرات فناوری و ابزار ها و محصولاتی که بانک ها برای جذب بازار ارائه می دهند به سرعت در حال گسترش است .
شیخ حسینی در ادامه افزود : توفیق سازمان وتحقق اهداف و برنامه و حر کت در مسیر تعالی، حاصل مشارکت ، همفکری و کار گروهی مبتنی بر خلاقیت ونوآوری است قطعاً نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم مسیر درستی را به عنوان یک استراتژی تدوین و آن را پیگیری و اجرا کنیم.
وی همچنین یاد آور شد : در سال های اخیر اقدامات اساسی را در تحول بنیادین بانک شاهد بودیم، بطوریکه در زمینه های مختلف جایگاه مان در بین بدنه ی اجتماعی ارتقا یافته و سرانه مان سال به سال رو به رشد بوده است .
شیخ حسنی با اشاره به ارتقای شاخص‌های بهره وری شعب استان در مقایسه با کل کشور گفت :سهم اردبیل از منابع و مصارف در مقایسه با سایر بانکها بهبود یافته است و اعمال بهره وری در این استان از مهمترین ویژگی ها است.
سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه نقطه قوت این استان سرمایه انسانی آن است گفت : نیروهای تحصیلکرده، جوان، با انگیزه و در عین حال با تجربه، از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد و در این میان مهمترین تکلیفی که اکنون بر عهده کارکنان می باشد جذب منابع است و اگر به این مهم تمرکز کنیم قطعاً جهشی قابل ملاحظه در عملکرد بانکی را شاهد خواهیم بود، چون منابع محدود و مصارف نامحدود است و برای نیل به اهداف، جذب منابع را باید بعنوان تکلیف تلقی کنیم.
همچنین در این جلسه سعید معادی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت : خوشبختانه در مجموعه اداره شعب وشعب این استان از حیث کمی و کیفی اتفاقات خوبی رقم خورده است و این تغییرات بنیادی کاملاً مشهود است و این عملکرد و آمارهایی ارائه شده قابل توجه و تقدیر است .
معادی افزود : زبان کسب و کار ما زبان آمار است و تراز ها و آمارها نشان دهنده تغییراتی است که در سرفصل ها و شاخص ها اتفاق افتاده و نیز نمایانگر قابلیت بالاو کیفیت مدارج علمی و تحصیلات مرتبط با حوزه بانکی است و در این میان اتکا به ظرفیت نیروی انسانی کارآمد موجب ارتقا و پیشرفت جایگاه بانک در سطح کشور خواهد شد
وی تصریح کرد : هدایت درست منابع توسط مدیریت مجموعه از مهمترین ضروریت ها است و اگر موفق به هدایت منابع نشویم ، فرصت را از دست داده ایم و تنها با انسجام ،اتحاد و همدلی می توان قله های موفقیت را فتح کرد .
در این جلسه مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل نیز با اشاره به میزان ۱۴ درصدی بیکاری در استان گفت : اردبیل پنجمین استان به لحاظ بالاترین نرخ بیکاری است، این در حالی است که مجموع نرخ بیکاری در کشور ۹.۴ درصد اعلام شده است .
کریمی اظهار کرد : سهم استان در تولید ناخالص داخلی یک درصد است که قسمت اعظم آن مربوط به بخش کشاورزی است و از این حیث ما رتبه ۲۶ را به لحاظ شاخص تولید ناخالص داخلی داریم و در تولید12 محصول استراتژیک رتبه زیر ۷ را در کشور به خود اختصاص داده ایم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر