11 خرداد 1401 - 10:49

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک کارآفرین در روز شنبه 21 خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۱۳۳۱۷۶
لوگوی بانک کارآفرین 2

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ بدینوسیله به استحضار کلیه صاحبان محترم سهام می رساند جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام این بانک در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ  ۱۴۰۱/۰۳/۲۱  در محل سالن اجتماعات ساختمان اداری شماره ۲ بانک کارآفرین واقع در خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت،خیابان کاج آبادی ، پلاک ۷۵ برگزار می گردد. 


سهامداران و یا وکلای قانونی آنان جهت دریافت برگه ورود به جلسه می توانند درساعات اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ به نشانی دفتر مرکزی بانک واقع در: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، ‌خیابان ناهید غربی، ‌پلاک ۹۷، اداره سهام مراجعه نمایند.


ضروری است مستندات موید نمایندگی ، وکالت ، ولایت و یا قیمومت را حداقل سه روز کاری قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع عمومی به اداره سهام در قبال اخذ رسید تحویل شود.


با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضرین در جلسه مجمع مذکور همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران ، وکلا و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی نامه با سربرگ شخصیت حقوقی که به امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت را ، جهت حضور ارائه نمایند.



دستور جلسه: 



  • انتخاب اعضاء اصلی و علی البدل هیات مدیره.

  • اتخاذ تصمیم درباره سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده باشد.



همچنین به اطلاع کلیه سهامداران محترم بانک کارآفرین (شرکت سهامی عام) می رساند با عنایت به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اینکه همه ی شرکت کنندگان در مجمع و دست اندرکاران ملزم به داشتن کارت واکسن بوده و در قرنطینه بیماری نباشند ، در این خصوص توجه سهامداران محترم را به ابلاغیه شماره ۱۲۱/۱۶۶۵۴۷ به تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ سازمان بورس و اوراق بهادار جلب می نماید.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر