07 تير 1401 - 18:17
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه

کشتی آرای گفت: تغییرات قیمت ارز و تغییرات عرضه و تقاضا در بازار باعث شد تا دوباره از دیروز تغییراتی در قیمت ها داشته باشیم و سیر نزولی را شاهد باشیم
کد خبر : ۱۳۴۰۴۵
سکه

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه با اشاره به اینکه قیمت جهانی طلا با تغییرات کاهشی همراه بوده افزود: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار با ۱۰ دلار کاهش به رقم ۱۸۲۷ دلار و قیمت هر اونس نقره نیز ۲۱ دلار و ۴۱ سنت و قیمت هر اونس پلاتین هم ۹۰۳ دلار می باشد.


وی افزود:  تغییرات قیمت ارز و تغییرات عرضه و تقاضا در بازار باعث شد تا دوباره از دیروز تغییراتی در قیمت ها داشته باشیم و سیر نزولی را شاهد باشیم. بنابراین با توجه به تحولات امروز، قیمت به این ترتیب می باشد:


قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید نیز به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. هر نیم سکه نیز با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و  ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه نیز با افت ۲۵۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. سکه های یک گرمی بانک مرکزی بدون تغییر نرخ، ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان دادوستد شد. به نظر بنده حباب قیمتی نیم و ربع سکه در حال کاهش است. قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز با تغییرات جزئی به ۵ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ نیز یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان قیمت گذاری شد.





برچسب ها: سکه قیمت سکه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر