11 تير 1401 - 12:11
برگزاری جلسه مدیران عامل ۸ بانک‌ دولتی در هفته جاری؛

حقوق کارکنان بانک‌های دولتی افزایش می‌یابد؟

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: مدیران عامل ۸ بانک‌ دولتی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی دور هم جمع می‌شوند تا در مورد وضعیت حقوق و معیشت کارکنان این بانک‌هاتصمیم‌گیری کنند.
کد خبر : ۱۳۴۱۲۱
علیرضا قیطاسی

علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا در رابطه با افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی گفت: شورای هماهنگی بانک‌ها از ابتدا سال جاری با توجه به افزایش حقوق کارکنان دولت و کارکنانی که تابع قانون کار هستند، اقداماتی را انجام داده است.


وی افزود: هفته گذشته رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی خواستار برگزاری جلسات فوق العاده و تشکیل کارگروه‌هایی برای معیشت کارکنان بانک‌های دولتی و متناسب شدن حقوق آنان با سایر اقشار حقوق‌بگیر و کارکنان دولت شد. 


قیطاسی ادامه داد: جلسات کارگروه برگزار و قرار بر آن شد تا چهارشنبه هفته جاری جلساتی با مدیران عامل بانک‌های دولتی براساس دستور ریاست شورا تشکیل شود. برهمین اساس پیش‌بینی می‌شود هشت مدیر بانک‌های دولتی در شورای هماهنگی روز چهارشنبه دور هم جمع شوند و در خصوص حقوق و معیشت کارکنان بانک‌های دولتی تصمیماتی بگیرند.


دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی خاطرنشان کرد: در این نشست مکاتبات لازم با مراجع ذی صلاح انجام خواهد گرفت و در صورت لزوم در معیشت کارکنان تغییر ایجاد خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر