سقوط ارزش سهام توییتر پس از لغو قرارداد با ایلان ماسک

پس از لغو پیشنهاد خرید توییتر توسط ایلان ماسک، سهام توییتر سقوط کرد.
کد خبر : ۱۳۴۴۳۸
ماسک

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، رسانه‌ اجتماعی توییتر گفت که با لغو این قرارداد قصد دارد از این میلیاردر شکایت کند. پس از اینکه ایلان ماسک به پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید شرکت توییتر پایان داد، سهام های این رسانه عظیم اجتماعی روز دوشنبه در معاملات سقوط کرد. سهام این شرکت تقریباً ۷ درصد کاهش یافت و به ۳۴.۴۰ دلار در هر سهم رسید و بسیار کمتر از پیشنهاد ۵۴.۲۰ دلاری ماسک برای هر سهم در ماه آوریل معامله شد.


 با وجود لغو قرارداد با ایلان ماسک، توییتر حدود ۲ میلیارد دلار ارزش بازار را از دست داد، وکیل ماسک به هیئت مدیره توییتر اطلاع داد که این میلیاردر خواستار لغو این قرارداد است. او ادعا کرد که توییتر اطلاعات کاربران را نادرست معرفی کرده و تعداد  اسپم ها در این پلتفرم بسیار بیشتر از آن چیزی است که این شرکت اعلام کرده است. توییتر در پاسخ گفت که اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی ادعای خود مبنی بر اینکه حساب‌های اسپم تنها ۵ درصد از کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد را تشکیل می‌دهند، به ماسک داده است.


این شرکت مدعی است که برآوردهایش دقیق بوده است. برت تیلور، رئیس توییتر گفت که این شرکت برای لغو این قرارداد بر اساس قیمت و شرایط توافق شده توسط آقای ماسک اقدامات قانونی را دنبال خواهد کرد. به گفته بلومبرگ، این رسانه، چندین شرکت حقوقی را استخدام کرده و قصد دارد در اوایل هفته جاری شکایت کند. در پاسخ، رئیس تسلا اواخر روز یکشنبه تصویری از خود در حال خندیدن به تدارکات توییتر برای شکایت از خودش منتشر کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها