شهردار نیویورک: وال استریت در حال فروپاشی است

اریک آدامز شهردار نیویورک با ادعای بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه شرایط اقتصاد خوب است، مخالفت کرد.
کد خبر : ۱۴۰۱۵۴

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا به نقل از راشاتودی، اریک آدامز، شهردار نیویورک گفت که ایالات متحده وارد رکود شده، که در تناقض با ادعاهای قبلی جو بایدن است مبنی بر اینکه اقتصاد در مسیر درستی قرار دارد.

وی افزود: ما در بحران مالی هستیم که هرگز نمی توانید تصور کنید، وال استریت در حال فروپاشی است. نقل شده، آدامز در رویدادی در نیویورک، گفت: ما در رکود هستیم.

اظهارات این مقام ارشد شهرداری در تضاد با تضمین‌هایی است که بایدن ارائه کرد و اظهار داشت که علی رغم اینکه رشد اقتصادی در حال کند شدن است، تلاش‌های واشنگتن برای مبارزه با تورم رو به رشد در کشور، آن را در مسیر درست قرار داده است.

آدامز و بایدن هر دو در مورد ارقام رسمی منتشر شده در روز پنجشنبه اظهار نظر کردند که نشان داد اقتصاد ایالات متحده برای دو فصل متوالی کوچک شده که نشانه رکود است. شهردار نیویورک سخنان خود را اصلاح کرد، اما اظهار داشت که این حق رئیس جمهور است که وضعیت اقتصاد را توصیف کند.

رئیس جمهور تعیین کننده است و من پیرو رئیس جمهور هستم. ما با شرایط سخت اقتصادی روبرو هستیم، اما از آن عبور خواهیم کرد، زیرا من به رئیس جمهور اعتماد دارم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر