12 شهريور 1401 - 19:02
در گفتگو با ایبنا مطرح شد؛

قیمت انواع سکه در بازار اولین روز هفته

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر : ۱۴۱۰۶۹

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به افت نرخ جهانی طلا به کمتر از ۱۷۰۰ دلار در معاملات روز پنج شنبه اظهار داشت: بهای هر اونس طلا تا ۱۶۹۵ دلار کاهش یافت.  

وی افزود: از روز جمعه قیمت جهانی طلا با افزایش مواجه شد و به رقم  ۱۷۱۳ دلار رسید. در مجموع بهای اونس طلا در بازار جهانی، نسبت به شنبه گذشته، با ۲۷ دلار کاهش قیمت داشته است. قیمت هر اونس نقره نیز امروز ۱۸ دلار و ۱۵ سنت بود.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به رقم ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۲۷۲ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۱۳ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۴۸۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۵۵۴ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.  

وی در پایان گفت: حباب سکه در اولین روز هفته به ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

برچسب ها: قیمت سکه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر