13 شهريور 1401 - 17:54
در راستای اجرای ماده ۱۸ قانون جهش تولید دانش‌بنیان

تفاهم همکاری بانک پارسیان و صندوق نوآوری و شکوفایی امضاء شد

طی مراسمی با حضور احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، تفاهم‌نامه همکاری بانک پارسیان و صندوق نوآوری و شکوفایی به امضای کورش پرویزیان و علی وحدت رسید.
کد خبر : ۱۴۱۰۹۸

به گزارش ایبِنا، این تفاهم‌نامه در راستای اجرایی شدن ماده ۱۸ قانون جهش تولید دانش‌بنیان و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و باهدف ایجاد همکاری مشترک برای گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری و تأمین مالی نوآوری و فناوری و به‌منظور توسعه سرمایه‌های انسانی، ترویج کارآفرینی و بهبود ظهور و بروز کسب‌وکار‌های موفق به امضا رسیده است.

 

همچنین تفاهم‌نامه همکاری چهارجانبه اجرای ماده ۱۸ قانون جهش تولید دانش‌بنیان به میزان۴۰ هزار میلیارد تومان میان معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان امضا شد تا همکاری مشترک برای گسترش اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه زمینه تأمین مالی نوآوری و فناوری این زیست‌بوم در همکاری بانک‌ها با نهاد‌های حوزه فناوری و نوآوری ایجاد شود.

 

کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس شورای عالی کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در این مراسم ضمن مثبت ارزیابی کردن نتایج این تفاهم‌نامه گفت: امید است این جلسه سرآغازی برای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های جدید دانش‌بنیان در عرصه بانکداری شود.

 

وی افزود: به‌واسطه این اتفاق مبارک که در حال رخ دادن است فضای بیشتری برای ورود جوانان این سرزمین به عرصه تولید و ارائه خدمات مهیا می‌شود.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در این زمینه، گفت: بانک پارسیان در حوزه تأمین مالی و تضمین، فعالیت‌های قابل قبولی را آغاز کرد و به سفارش صندوق نوآوری و شکوفایی دفاتری را در این مجموعه ایجاد کرد تا خدمات ارزنده‌تری به فعالان این عرصه ارائه شود؛ انتظار می‌رود حرکت‌های مؤثری در حوزه تأمین مالی و ایجاد ابزار‌های موردنیاز برای توسعه این بخش فراهم شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر