13 شهريور 1401 - 18:11
در گفتگو با ایبنا مطرح شد؛

تغییرات قیمت طلا و سکه در معاملات امروز بازار تهران

در معاملات امروز، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر : ۱۴۱۱۰۱

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به تعطیلی بازار جهانی طلا اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا بدون تغییر در سطح ۱۷۱۳ دلار است و هر اونس نقره نیز ۱۸ دلار و ۱۵ سنت معامله می‌شود.


به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به رقم ۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۲۳ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۴۹۵  هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۵۶۶ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۰۸ هزار تومان رسید.  

وی در پایان گفت: حباب سکه در دومین روز هفته با افت ۵۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر