23 شهريور 1401 - 16:15
در گفتگو با ایبنا مطرح شد؛

کاهش قیمت انواع سکه در بازار؛ حباب سکه کم شد

کاهش قیمت انواع سکه در بازار؛ حباب سکه کم شد
امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر : ۱۴۱۳۶۵

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به تغییرات قابل توجه قیمت جهانی طلا اظهار داشت: از روز گذشته تا به امروز هر اونس طلا با حدود ۳۰ دلار نوسان کاهشی و افزایشی همراه بوده است و در نهایت با حدود ۲۵ دلار کاهش، امروز به ۱۷۰۲ دلار رسید.

وی با اشاره به نوسانات کاهشی قیمت ارز در بازار افزود: بنابراین با توجه به دو عامل جهانی و داخلی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با افت نسبی همراه شد.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۸ میلیون و  ۱۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، به رقم ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و  ۵۰ هزار تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۲۱ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۶۸ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۵۴۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۱۴ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۶۱ هزار تومان رسید.  

وی در پایان گفت: حباب سکه در پنجمین  روز هفته، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر