24 شهريور 1401 - 14:30
در گفتگو با ایبنا مطرح شد؛

قیمت انواع طلا و سکه در آخرین روز هفته

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۴۵۰  هزار تومان تعیین شد.
کد خبر : ۱۴۱۳۸۸

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به سیر نزولی طلا در هفته‌ای که گذشت اظهار داشت: امروز هم قیمت اونس جهانی طلا به کانال ۱۶۰۰ دلار کاهش یافت و به رقم ۱۶۸۸ دلار رسید که نسبت به ابتدای هفته، ۳۰ دلار کاهش قیمت داشته است.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (پنجشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۴۵۰  هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و  ۱۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۲۹ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۷۷ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۵۵۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۲۴ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۷۲ هزار تومان رسید.  

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر