ایبِنا بررسی کرد:

نمادهای بورسی که در کف قیمتی هستند را بشناسید

در روز چهار شنبه شاهد چند الگو چکش سبز بوده ایم که شامل شرکت‌های پتروشیمی ممسنی و همچنین صنایع پتروشیمی کرمانشاه از گروه محصولات شیمیایی است.
کد خبر : ۱۴۱۶۶۴

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ سهم هایی که در یک روز معاملاتی از صف فروش به صف خرید می روند همیشه مورد توجه اهالی بازار سرمایه بوده است. چون احتمال اینکه صف فروش آنها به صورت مصنوعی ایجاد شده باشد زیاد است. ضمن این که این نوع سهام ها احتمالا با ریزش هایی که تجربه کرده اند توانسته اند تا کف سازی هایی کرده باشند و پس از ان اقدام به رشد کنند.

 

بنابراین در آخرین روز معاملاتی هفته از بین شرکت های بیمه ای شرکت بیمه حکمت صبا و از گروه سایر محصولات کانی غیر فلزی  نمادهای ایتالران و کارخانه فاریست درود و از شرکت های شیمیایی نماد پتروشیمی کازرون و پتروشیمی گلستان از شرکت هایی هستند که از صف فروش به صف خرید رسیده اند.

 

در ادامه لازم است که سهام هایی معرفی شود که در کف قیمتی قرار گرفته اند معرفی شود به این نوع از سهام ها اگو چکش صعودی یا چکش سبز نیز گفته می شود

 

الگو چکش صعودی نیز از یکی از بهترین الگو های حرفه ای بورس محسوب می‌شود. زیرا چکش سبز یکی از انواع کندل هایی است که نشان تغییر روند سهم به سمت صعود را دارد.

 

در روز چهار شنبه شاهد چند الگو چکش سبز بوده ایم که شامل شرکت های پتروشیمی ممسنی و همچنین صنايع پتروشيمي كرمانشاه از گروه محصولات شیمیایی است.

 

از گروه زراعت نماد سرمايه گذاري كشاورزي كوثر و از گروه خودرو نماد مهندسي صنعتي روان فن آور جزو شرکت هایی هستند که در کف قیمتی قرار گرفته اند.

 

لازم به ذکر است که ریسک در بازار سرمایه بسیار زیاد است و احتمال این که سهام های یاد شده مجددا ریزش کنند و در قیمت های پایین تر اقدام به کف سازی کنند وجود دارد. بنابراین هیچ توصیه ای به خرید از سهام های یاد شده نمی شود و این تحلیل صرفا بررسی از بازار سهام است.

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر