گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس

کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۱۱۶۴۵ واحدی معادل ۰.۸۸ درصد، به یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۷۶ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با کاهش ۱۳۶ واحدی به ۱۷ هزار و ۸۲۵ واحد رسید.
کد خبر : ۱۴۱۸۵۹

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز (یکشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱)، تالار شیشه‌ای شاهد روند نزولی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۲۶۸۶ واحدی، به رقم ۳۰۱ هزار و ۱۱۹ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۵۶۲۹ واحدی، عدد ۳۷۶ هزار و ۱۸  واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۳۳۶۴ واحدی به رقم ۲۲۴ هزار و ۷۱۰ واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۱۴۳۶۵ واحد کاهش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۶۸۱  هزار و ۱۰۹ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۹۲۲۱ واحد کاهش به رقم ۹۷۱ هزار و ۳۴۹ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۲۱۳۴۹ واحد کاهش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۷۹ واحد را به نمایش گذاشت.

کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس

ارسال‌ نظر
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
۰
وقتی بخدا فقط زبانی اعتقاد دارند بورس را چنین می کنند ،ما فکر کردیم بخدا اعتقاد دارند ولی متاسفانه فقط زبانی بودئ،نوبت ما هم می رسد ،اکر خدایی باشد ،فعلا و طبق گفته خداوند بزرگ در قران خدایی هست و ما او را می پرستیم و به روز جزایش اعتقاد داریم ،اگر روز جزایی بود ما هم می دانیم در آن روز چکار کنیم.خدایا شاهد باش از ذره ذره درد هایی که در این دو سه سال ریزش ها بر ما گذاشته است از هیچکدام مسئولین در روز جزا نمی گذاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
۰
باسلام خودتان راخسته نکنید هرگز سرمایه گذاری دربورس به زمان قبل اعلام حسن روحانی برای ورود مردم به بورس وفریب آنها وازبین بردن اصل سرمایه آنها .حالا درباره سود آن صحبت نمیکنیم .بزرگترین ظلم به ملت ایران شد وعواقب آن راهم خواهید دید .تا پولها وسرمایهای مردم محاسبه نشود وبه حساب آنها واریز نگردد.هیچ امیدی به با زگشت سرمایه به بورس نیست.
فیلم و پخش زنده
بیشتر