فاکس نیوز: 

سوء مدیریت بایدن بر منابع انرژی باعث افزایش قیمت گاز شد

سوء مدیریت بایدن بر منابع انرژی باعث افزایش قیمت گاز شد
گزارش فاکس نیوز حاکی از آن است که اقدامات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای محدود کردن تولید سوخت فسیلی باعث جهش شدید قیمت گاز شده است.
کد خبر : ۱۴۲۱۳۱

به گزارش ایبنا و به نقل از المیادین، یک گزارش رسانه‌ای حاکی از آن است که سوء مدیریت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بر منابع انرژی این کشور باعث جهش شدید قیمت گاز شده است.

بر اساس گزارش فاکس نیوز به نقل از اداره انرژی آمریکا، «آمریکایی‌ها ممکن است مجبور شوند در زمستان آینده بیش از ۳۰ درصد قبض گاز را در مقایسه با سال گذشته بپردازند».

به گزارش این شبکه آمریکایی، بایدن از زمان روی کار آمدن خود اقداماتی را برای محدود کردن تولید سوخت فسیلی انجام داده است که بر وضعیت فعلی تأثیر گذاشته است.

بر اساس تحلیل رویترز، تولیدکنندگان نفت شیل ایالات متحده در حال تلاش برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای گاز طبیعی، هم در داخل و هم در سطح بین‌المللی هستند.

کشور‌های غربی به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه مسکو و سیاست کنار گذاشتن سوخت روسیه با افزایش قیمت انرژی و تورم مواجه هستند. در پس زمینه افزایش قیمت سوخت، به ویژه گاز، صنعت در اروپا تا حد زیادی مزیت‌های رقابتی خود را از دست داده است که بر سایر بخش‌های اقتصاد نیز تأثیر گذاشته است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر