با کاهش ارزش دلار، قیمت نفت افزایش یافت

با کاهش ارزش دلار، قیمت نفت افزایش یافت
روز سه‌شنبه قیمت نفت افزایش یافت و برخی از زیان‌های قبل را معکوس کرد، دلار آمریکا کاهش یافت.
کد خبر : ۱۴۲۲۹۰

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، روز سه‌شنبه قیمت نفت افزایش یافت و برخی از زیان‌های قبل را معکوس کرد، دلار آمریکا کاهش یافت در حالی که فعالیت ضعیف‌تر تجاری ایالات متحده، انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ بهره را در بزرگ‌ترین اقتصاد جهان کاهش داد.  معاملات آتی نفت خام برنت تا ساعت  ۳:۴۳ صبح با ۱۲ سنت افزایش به ۹۳.۳۸ دلار در هر بشکه رسید، در حالی که معاملات آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۲ سنت افزایش به ۸۴.۸۰ دلار در هر بشکه رسید.

 فعالیت‌های تجاری ایالات متحده در ماه اکتبر برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافت و این تضعیف می‌تواند نشان دهنده این باشد که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده برای مبارزه با تورم موثر بوده و ممکن است که سیاست‌های افزایش نرخ خود را به عنوان سیگنالی مثبت برای تقاضای سوخت کاهش دهد.

در همین حال، شاخص دلار آمریکا در معاملات اولیه کاهش یافت. داده‌های گمرک نشان داد که واردات نفت خام چین به میزان ۹.۷۹ میلیون بشکه در روز در ماه سپتامبر ۲ درصد کمتر از سال قبل بوده، در حالی که پالایشگاه‌های مستقل تولید خود را با وجود حاشیه‌های کم و تقاضای ضعیف کاهش داده‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر