واریز سود سهام عدالت برای ۴۹ میلیون نفر

براساس گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت برای ۴۹ میلیون نفر تا پایان آذرماه واریز خواهد شد.
کد خبر : ۱۴۲۶۲۲

به گزارش خبرنگار ایبِنا، سبد سهام عدالت از مجموع شرکت‌های بورسی و غیر بورسی تشکیل شده که سود آن هر ساله به حساب سهامداران واریز می‌شود.


سال گذشته، محسن انصاری مهیاری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که حدود ۴۹ میلیون نفر از مردم کشورمان سهامدار مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت هستند و سهام عدالت حدود ۱۰ درصد کل بازار سرمایه را تشکیل می‌دهد.


سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی نیز در همین ارتباط روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرد که در آخرین جلسه شورای عالی بورس تصویب شده است تا سود سهام عدالت شرکت‌های بورسی تا پایان آذر ماه برای ۴۹ میلیون سهامدار واریز شود، نحوه دریافت سود باقیمانده نیز تا پایان سال جاری یا سال آینده اعلام خواهد شد.

ارسال‌ نظر
حاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
۰
برای کودکان دهه ۹۰ که سهام ندارن هم واریز می‌شود آیا باید برای آنها هم حساب جدا باز کنیم یا حساب سرپرست واریز می‌شود راهنمایی کنید ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
۰
سلام تورو خدا یه کاری اساسی برا مردم بکنید مثلا اکه دولت دهگ بندی ها رو واقعی کنه و ومبلغ یارانه ها رو لضافه کنه خیلی به نفع مردم هست خدایش دهک یک باید بیشتر از دهک ۳بگیرد و دهک چهار باید بیشتر از دهک ۹ بگیرد .این اصلا عدالت نیست که دهک یک تا سه یه جور یارانه بگیره و دهک چهار نا نه هم یک جور یارانه بگیره .
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
۰
برگ سهام عدالت رو دارم سود سهام هنوز دریافت نکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
۰
چرا سهام مارو واریز نمی کنید من یا چند نفر مثله من سودمونو نگرفتیم چرا برایه چی
فیلم و پخش زنده
بیشتر