بهترین مناطق دبی کجاست؟

برجسته‌ترین ایستگاه‌های مترو دبی و مکان‌های نزدیک به آن‌ها، برای کسانی که مایل به اقامت هستند.
کد خبر : ۱۴۳۵۰۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از روزنامه الامارات الیوم، طبق گزارشی که توسط سایت Bayut.com منتشر شده است، برجسته‌ترین ایستگاه‌های مترو دبی و مکان‌های نزدیک به آن‌ها، برای کمک به انتخاب بهترین گزینه مسکن برای کسانی که مایل به اجاره یا خرید املاک و مستغلات هستند، معرفی شد.

در این گزارش آمده است که ایستگاه‌های متروی دبی رایج‌ترین وسیله حمل‌ونقل برای همه هستند و بسیاری برای رفت و آمد به محل کار و بازگشت به محل کار و همچنین برای افرادی که مایل به بازدید از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری در نزدیکی مترو هستند به آن‌ها تکیه می‌کنند.


این گزارش حاکی از افزایش جستجو‌ها برای هفت منطقه مسکونی است که در نزدیکی ایستگاه‌های مترو دبی قرار دارند. بر اساس این گزارش، برجسته‌ترین مناطق مسکونی که در نزدیکی ایستگاه‌های مترو دبی قرار دارند به شرح زیر است:

 
اینترنت دبی

 

«خط قرمز» از ایستگاه شهر اینترنتی دبی در همین منطقه و همچنین «ارتفاعات برشا» می‌گذرد. شهر اینترنتی دبی به عنوان یک منطقه آزاد تجاری با هدف ارتقای سیستم‌ها و خدمات فناوری اطلاعات در سراسر کشور شناخته می‌شود و در مدت کوتاهی به مرکزی برای نوآوری‌های تکنولوژیکی و فعالیت‌های تجاری تبدیل شده است. در مورد منطقه "ارتفاعات برشا"، ایستگاه اینترنتی شهر دبی به آن خدمات می‌دهد و همچنین یکی از مناطق شهری شلوغ و پر جنب و جوش در دبی است و علاوه بر این شامل گروه بزرگی از ساختمان‌های مسکونی و تجاری بلندمرتبه است.

بهترین مناطق دبی کجاست؟

 
 
خلیج تجاری



یک ایستگاه مترو منطقه Business Bay را به تمام مناطق دبی متصل می‌کند و این منطقه یکی از برجسته‌ترین مراکز مسکونی و تجاری در دبی است، زیرا در یک مرکز استراتژیک در وسط کانال آب دبی و روبروی مرکز شهر واقع شده است. دبی، که آن را به منطقه‌ای ایده آل برای سرمایه گذاران و کسانی که مایل به زندگی در منطقه‌ای نزدیک به دفتر مرکزی تجاری خود هستند تبدیل کرده است.

بهترین مناطق دبی کجاست؟

 
 
البرشا


ایستگاه مترو مشرق به چندین منطقه در دبی خدمات رسانی می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها منطقه البرشا است که یکی از معروف‌ترین مناطق مسکونی اصلی دبی بوده و هست که شامل ساختمان‌ها و پروژه‌های مسکونی بسیاری است و نزدیک به مرکز خرید امارات و بسیاری از مراکز خدماتی و سرگرمی در دبی. این منطقه همچنین به یکی از مناطق مورد علاقه برای املاک و مستغلات، به ویژه آپارتمان‌ها و ویلا‌های اجاره‌ای در البرشا تبدیل شده است که آن را در کانون توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار داده است.

بهترین مناطق دبی کجاست؟

 
 
خیابان شیخ زاید

خیابان شیخ زاید یکی از برجسته‌ترین مناطق دبی به شمار می‌رود، زیرا یکی از اصلی‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های دبی است و بسیاری از ایستگاه‌های «خط قرمز» از جمله ایستگاه مترو مشرق، ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی دبی از آن عبور می‌کنند. خیابان شیخ زاید رابط بین هفت امارت است و پر از برج‌های مسکونی و هتل‌های بلند است و املاک و مستغلات را تحت سیستم مالکیت آزاد فراهم می‌کند.

بهترین مناطق دبی کجاست؟

 
 
ایستگاه بانک تجاری ابوظبی

ایستگاه بانک تجاری ابوظبی و ایستگاه برجمان در «خط قرمز» به الکرامه و بر دبی خدمات رسانی می‌کنند. الکرامه با موقعیت حیاتی نزدیک به امکانات اولیه و تفریحی مشخص می‌شود و از مزایای بسیاری برخوردار است که افراد و خانواده‌ها را به طور یکسان جذب می‌کند. همچنین یکی از محبوب‌ترین مناطق خرید برای شهروندان و ساکنان امارات است و دارای مزایای زیادی مانند قرار گرفتن در نزدیکی نهر دبی و بسیاری از ساختمان‌های مسکونی کم ارتفاع است که می‌توان یکی از آن‌ها را با قیمت‌های مناسب اجاره کرد.

 

ایستگاه مترو مرکز چند کالای دبی

ایستگاه مرکز چند کالای دبی که وابسته به خط قرمز مترو دبی است، به منطقه برج‌های دریاچه‌های جمیرا (JLT) خدمات می‌دهد و به دلیل داشتن تعدادی برج بلند در دبی مشهور است و به دلیل خدمات و سرگرمی‌هایش متمایز است.

بهترین مناطق دبی کجاست؟

 
 
مارینا دبی


ایستگاه چند کالایی دبی همچنین خدمات خود را به منطقه "دبی مارینا" ارائه می‌دهد که مزایای متعددی را ارائه می‌دهد که مسکن در این منطقه را به یک انتخاب درست تبدیل می‌کند، زیرا شامل ساختمان‌های مسکونی و تجاری و مقاصد تفریحی و توریستی می‌شود. دبی مارینا همواره یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری، اقامتی و تفریحی در امارات به شمار می‌رود و همچنین به دلیل پر جمعیت بودن در لیست مناطق مسکونی مناسب برای اجاره و خرید آپارتمان برای خانواده‌ها در دبی قرار گرفته است.

 

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها