فعالیت بخش غیر تولیدی چین در ماه نوامبر کاهش یافت

فعالیت بخش غیر تولیدی چین در ماه نوامبر کاهش یافت
اداره ملی آمار اعلام کرد که شاخص پی ام آی، برای بخش غیر تولیدی چین در ماه نوامبر به ۴۶.۷ رسید که از میزان ۴۸.۷ در ماه اکتبر کاهش یافت.
کد خبر : ۱۴۳۶۱۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا به نقل از شینهوا، روز چهارشنبه اداره ملی آمار (NBS) اعلام کرد که شاخص پی ام آی، برای بخش غیر تولیدی چین در ماه نوامبر به ۴۶.۷ رسید که از میزان ۴۸.۷ در ماه اکتبر کاهش یافت. به گفته ژائو چینگه، بخش خدمات در این ماه ضعیف‌تر بود در حالی که افزایش مجدد موارد ابتلای کرونا، فعالیت‌های بازار را کاهش داده و زیرشاخص فعالیت‌های تجاری آن تا ۴۵.۱ کاهش یافت که از میزان ۴۷ در ماه اکتبر کاهش داشت.

حجم تجارت صنایع حمل‌ونقل زمینی و هوایی، مهمان‌نوازی و پذیرایی در ماه نوامبر کاهش یافت، در حالی که بخش خدمات پولی و مالی رشد خود را حفظ کرد. ژائو خاطرنشان کرد که زیرشاخص انتظارات برای فعالیت‌های تجاری بخش خدمات در ماه نوامبر به ۵۳.۱ رسید.

بخش ساخت و ساز در این ماه رشد خود را حفظ کرد و زیرشاخص فعالیت‌های تجاری به ۵۵.۴ رسید. زیرشاخص انتظارات تجاری برای این بخش به ۵۹.۶ رسید که نشان دهنده افزایش خوش بینی بین شرکت‌های ساختمانی است. داده‌های روز چهارشنبه نشان داد که پی ام آی بخش تولید چین در ماه نوامبر به ۴۸ رسیده که از ۴۹.۲ در ماه اکتبر کاهش یافته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها