جزئیات معاملات خودرو در بورس کالا امروز ۲۳ آذر

جزئیات معاملات خودرو در بورس کالا امروز ۲۳ آذر
بورس کالا امروز ۲۳ آذر میزبان ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ و ۲۰۰۰ دستگاه تارا بود.
کد خبر : ۱۴۴۱۹۱

به گزارش خبرنگار ایبِنا، درصد پیش پرداخت سفارش خرید تارا ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آن‌ها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است. همچنین امروز ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در ۴ رنگ مختلف در بورس کالا عرضه می‌شود.


**تارا دستی با رقابت فروخته شد


امروز ۴۰۰ دستگاه تارا دستی مشکی آبنوس متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۱ درصدی، با قیمت ۴۰۵ میلیون تومان فروخته شد.


**دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی) با رقابت فروخته شد


امروز ۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۵.۸۸ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۷۵۲ میلیون و ۶۷۳ تومان فروخته شد.


**تارا دستی خاکستری با ۳۰.۹۵ درصد رقابت معامله شد


۲۵۰ دستگاه تارا دستی خاکستری متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۰.۹۵ درصدی، با قیمت ۴۰۵ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان فروخته شد.


**دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم قرمز) ۸۰.۴۲ درصد بالاتر از قیمت پایه


۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم قرمز) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۸۰.۴۲ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان فروخته شد.


**تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم با ۲۶.۸۵ درصد رقابت معامله شد


۱۵۰ دستگاه تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۲۶.۸۵ درصدی، با قیمت ۳۹۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان فروخته شد.


**تارا اتوماتیک خاکستری با ۳۷.۹۲ درصد رقابت معامله شد


۲۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک خاکستری متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۷.۹۲ درصدی، با قیمت ۵۱۸ میلیون و ۵۷۷ هزار تومان فروخته شد.


**دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم مشکی) با ۹۰.۸۴ درصد رقابت معامله شد


۲۷ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم مشکی) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۹۰.۸۴ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان فروخته شد.


دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز) با ۱۱۵.۸۲ درصد رقابت معامله شد


۲۷ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۱۱۵.۸۲ درصدی، با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان فروخته شد.


**تارا دستی سفید با ۳۰.۹۸ درصد رقابت معامله شد


۴۰۰ دستگاه تارا دستی سفید متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۰.۹۸ درصدی، با قیمت ۴۰۵ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان فروخته شد.


**تارا اتوماتیک سفید با ۳۵.۸۹ درصد رقابت معامله شد



۳۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک سفید متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۵.۸۹ درصدی، با قیمت ۵۱۰ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان فروخته شد.

 

جزئیات معاملات خودرو در بورس کالا امروز ۲۳ آذر/ دیگنیتی میلیادری شد

 

نویسنده: مرتضی ابراهیمی
برچسب ها: خودرو بورس کالا
ارسال‌ نظر
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
۰
آخه خدا وکیلی کی میاد برا یه ماشین بی کیفیت چینی دومیلیارد میده جز دلال بازیه برا گرونتر کردن ماشین
فیلم و پخش زنده
بیشتر