29 آذر 1401 - 15:22
نرخ ارز امروز ۲۹ آذر؛

آغاز ریزش قیمت دلار در بازار/ همه فروشنده شدند

آغاز ریزش قیمت دلار در بازار  همه فروشنده شدند
معاملات توافقی ارز با افت نسبی قیمت ها همراه شده است. این در حالی است که قیمت دلار در بازار غیررسمی نیز کاهشی شده است.
کد خبر : ۱۴۴۴۶۶

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ در چهارمین روز هفته هر اسکناس دلار آمریکا در بازار توافقی به رقم ۳۴۸۰۰ تومان رسیده است که بیان گر عقب گرد دو کاناله دلار توافقی است.  

این در حالی است که در لحظه انتشار این گزارش، حدود ۲۱ میلیون دلار به صورت توافقی معامله شده است.

همچنین هر اسکناس یورو توافقی ۳۸۴۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

افت قیمت دلار توافقی در حالی است که مشاهدات میدانی از بازار ارز در محدوده خیابان فردوسی نشان از ریزش قیمت دلار دارد؛ تا جایی که دلار آمریکا در معاملات غیررسمی بازار ارز به کانال پایین‌تر کاهش یافته است تا شاهد افت تقاضا و افزایش عرضه ارز در این بازار باشیم. روند قابل توجه کاهش قیمت ارز از ظهر امروز باعث شده تا حتی معامله گران بزرگ و دلالان بازار هم فروشنده شوند و کسی خریدار دلار و یورو نباشد.

 

 

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
۰
بوی توافق برجامی به مشام میرسه. دلار ، یورو ، سکه‌، طلا، خودو، ملک و .... کاهشی اما بورس آماده ی پرواز‌ . بورس که تا امروز از همه ی بازار موازی تو این ۲ سال و چند ماه عقب نگهداشته شده بود ، با توافق برجامی پرواز خواهد کرد و تا شاخص ۵ میلیون واحد ، بطور مداوم پیش خواهد رفت.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
۰
توروخدا نزارید دلار بره بالا.قیمت دارو های کمیاب میره بالا.
این مریضها بیچاره میشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
۰
شنیدم وزیر اقتصاد رئیس پژوهش بودجه سال ۱۴۰۲ مجلس و رئیس سازمان برنامه و بودجه که همگی با استفاده از تخصص در رشته های علم حسابداری و حسابرسی و بودجه نویسی و اقتصاد کلان تصمیم دارند تورم را زیر ۲۰ درصد برسانند و حقوق و مستمری برابر یا بالای تورم افزایش خواهد یافت صحت اش با خداست .
فیلم و پخش زنده
بیشتر