سخنگوی وزارت صمت:

قاعده‌گذاری وزارت صمت در بورس جواب داد/هایما نسبت به قیمت کارخانه فقط ۹ درصد رقابت خورد

دو خودروی شاهین و هایما s7 امروز در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
کد خبر : ۱۴۴۵۳۱

به گزارش ایبِنا، «امید قالیباف» افزود: امروز در حالی خودرو شاهین ۳۴۶ میلیون تومان به فروش رسید که قیمت‌سازان تا ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای این خودرو در بازار قیمت‌گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: خودروی هایما S۷ نیز امروز قیمت ۸۱۴ میلیون تومان کشف شد که قیمت کاذب بیش از یک میلیارد تومان در بازار برای آن عنوان می‌شود.

مشاور وزیر صمت، با اشاره به تعامل سازنده این وزارتخانه با بورس گفت: نتیجه این تعامل پذیرش قواعد کف عرضه (۲ هزار دستگاه برای پرتیراژ‌ها و ۵۰۰ دستگاه برای کم تیراژها) و عرضه همگن (از نظر مشخصات فنی و رنگ یکسان) توسط بورس و اعمال آن در عرضه امروز بود که نتیجه مطلوبی به همراه داشت.

قالیباف بر ادامه عرضه‌های متراکم و پرتعداد خودرو در بورس کالا در آینده تاکید کرد.

سخنگوی وزارت صمت خاطرنشان‌کرد: به‌زودی با انجام واردات و افزایش تولیدات داخلی، بازار خودرو به نقطه اشباع عرضه می‌رسد.

 

منبع: ایرنا

ارسال‌ نظر
سیخونک
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
۰
کجای دنیا ماشین در بورس قیمت گذاری میشه ؟ کجای دنیا ماشین کالای سرمایه ای حساب میشه اون هم در شرایطی که لوازم یدکی و بیمه و ... سر به فلک می کشه ؟
حضرات دلال تشریف میارن بورس کالا
دیروز 18 نفر برای شاهین 815 میلیون اوردر خرید گذاشتن!!!!!1
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
۰
عرضه قطره چکانی،ماشین بی کیفیت ،روش های فروش من دراوردی،هیچی تون مثل خلق خدا نیست ،از طرفی میگید دولت نمی زاره خودمون قیمت رو تعیین کنیم و قیمت مناسب نیست ،از طرفی هم قطره چکانی ماشین رو می برید توی بورس می‌فروشید به قیمت آزاد ،اسمش گذاشتید کشف قیمت
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها