داماد ترامپ جانشین احتمالی ایلان ماسک در توییتر

داماد ترامپ جانشین احتمالی ایلان ماسک در توییتر
ماسک چه کسی را برای مدیریت توییتر انتخاب می‌کند؟
کد خبر : ۱۴۴۵۹۷

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از (سی ان ان) - ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر، ممکن است به زودی به دنبال مدیر عامل جدیدی برای اداره این سایت شبکه اجتماعی باشد، زیرا انتقادات زیادی از سبک اداره آشفته او برای این شرکت از جمله تصمیمات اخیر برای تعلیق حساب‌های روزنامه نگاران و معرفی (و سپس حذف) یک سیاست بحث برانگیز علیه پیوند دادن به پلتفرم‌های رقیب شده است.


ماسک یک نظرسنجی منتشر کرده بود که در آن از او خواسته بود آیا از سمت مدیرعاملی کناره گیری کند یا خیر، و این نظرسنجی صبح دوشنبه با حمایت ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان به پایان رسید.


از جمله نام‌هایی که ماسک ممکن است برای این موقعیت انتخاب کند:

- جیسون کالاکانیس که در دوران رونق اینترنت به عنوان گزارشگر در دنیای فناوری ظاهر شد و یک سرمایه گذار در مراحل اولیه است که از شرکت‌های معروفی مانند اوبر و رابینهود حمایت کرده است. او همچنین چندین ملک رسانه‌ای راه اندازی کرده و میزبان دو پادکست است.

دیوید ساکس که با ماسک در میان تیم اصلی بنیانگذار پی پال حضور داشت، حداقل تجربه مدیریت یک شبکه اجتماعی را دارد و پلتفرم ارتباطات سازمانی Yammer را تاسیس و اداره کرد، قبل از اینکه در سال ۲۰۱۲ آن را به قیمت ۱.۲ میلیارد دلار به مایکروسافت بفروشد.

سریرام کریشنان، که ممکن است واضح‌ترین گزینه باشد، تجربه دست اول کار بر روی یک محصول توییتر را دارد، قبلاً به مدیریت تیم‌هایی که مسئول ویژگی‌های پلتفرم مانند جستجو و جدول زمانی خانه هستند کمک کرده است و قبلاً روی محصولات تبلیغاتی موبایل در اسنپ و فیس‌بوک کار کرده است.

برخی دیگر از کاربران توییتر درباره دیگر مدیران احتمالی این شرکت رسانه‌های اجتماعی، از جمله داماد دونالد ترامپ، جراد کوشنر، که چند روز پیش همراه با ماسک روی سکو‌های جام جهانی دیده شد، حدس و گمان‌هایی زده اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر