نخستین خودروهای وارداتی از کره جنوبی رسید

نخستین خودروهای وارداتی از کره جنوبی رسید
اولین محموله خودروهای وارداتی از برند کیا، بعد از ورود به بندر لنگه در استان هرمزگان، به گمرک شهریار تهران ترانزیت خواهد شد.
کد خبر : ۱۴۴۶۱۳

به گزارش ایبِنا، نخستین محموله وارداتی محصولات برند کیا در مسیر دریایی در آستانه ورود به گمرکات جنوب کشور است.

چندی قبل اخباری در خصوص اینکه نخستین محموله خودرو‌هایی وارداتی به‌زودی به ایران می‌رسند، منتشر شد که این موضوع از سوی وزیر صمت نیز تأیید شد.

پیگیری از مسئولان گمرک ایران و وزارت صمت نشان می‌دهد، تنوع ۶ گانه از محصولات کیا نظیر سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت، و اسپورتیج به‌زودی به بندر لنگه وارد می‌شود و با هماهنگی گمرک مذکور محموله این خودرو‌ها به گمرک شهریار تهران ترانزیت خواهد شد.

همچنین بر اساس پیگیری‌های صورت‌گرفته واردکننده مذکور در پارت اول ثبت سفارش ۷۰۰ دستگاه خودرو از برند کیا را انجام داده است و در ماه آتی این محموله به‌صورت کامل وارد کشور خواهد شد.

بر اساس این گزارش، خودرو‌های مذکور در سال جاری میلادی در کره جنوبی تولید شده است، اما مدل آن‌ها ۲۰۲۳ می‌باشد.

گفتنی است، یکی از نمایندگان عرضه محصولات کیا از حدود یک ماه قبل، بیلبورد‌های رسمی محصولات کیا را در سطح شهر رونمایی کرده است.

ارسال‌ نظر
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
۰
عجب ۷۰۰ دستگاه برای خودتون وارد کردین حداقل باید ۷ میلیون وارد کنین تا به بازار تاثیر بزاره
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
۰
شنیدیم ۱۰ درصد این خودرو بطور قیمت تمام شده بدون عوارض و نصف نقد و نصف اقساط به ایثارگران زیر ۲۵ درصد که تاکنون هیچ گونه کمک و یا غرامت دریافت نکردند فروخته شود البته از این حرفها بارها شنیدیم اما خبری نبود ایثارگران زیر ۲۵ درصد انتظاری نداشته باشند و خود را آزار ندهند
فیلم و پخش زنده
بیشتر