سخنگوی وزارت صمت:

وزارت صمت قیمت بازار آزاد را قبول ندارد/ از بورس خودرو بخرید

سخنگوی وزارت صمت گفت: قیمت خودرو در بازار آزاد قیمت‌سازی است، کسانی که می‌خواهند خودرو بخرند از طریق بورس کالا اقدام کنند.
کد خبر : ۱۴۴۸۳۷

به گزارش ایبِنا، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در رابطه با قیمت خودرو در بازار آزاد تاکید کرد: قیمت خودرو در بازار آزاد قیمت‌سازی است. قیمت خودرو آن چیزی است که در بورس عرضه می‌شود.

 

سخنگوی وزارت صمت افزود: کسانی که می‌خواهند خودرو بخرند از طریق بورس کالا اقدام کنند. از این به بعد هم عرضه‌ها در بورس کالا تقویت می‌شود.

 

قالیباف با بیان اینکه وزارت صمت قیمت بازار آزاد را به هیچ‌وجه قبول ندارد، گفت: یک استثنایی در تفاوت قیمتیِ عرضه و فروش خودرو در بورس کالا اتفاق افتاد که آن معامله را باطل کردیم.

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
۰
چشم جناب وزیر!!!!
فقط بفرمایید تو بورس کالا چند تا خودرو و از کدام نوع ارائه میشه که همه بریم اونجا همه نیاز هامون رو بخریم!!!!
مرد حسابی الان همه نیاز های عادی تر زندگی مثل شیر و ماست و نان رو هم نمیشه از یکجا تامین کرد خودرو که ...
شما ها کجا زندگی میکنین و تو چه فضایی سیر میفرمایید بفرمایید ما هم همراهیتون کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
۰
آقای امید قالیباف وزارت صمت قیمت بازار آزاد را قبول نداره چطور قیمت مزایده را قبول داره وزارت صمت زحمت کشیده خودرو را آورده تو مزایده اگر کسی بخواد برنده مزایده بشه باید قیمت نزدیک بازار بزنه و گرنه جا میمونه. و از طرفی افسار خودرو وارداتی هم که دادن دست همین چند تا شرکت خودرو سازی که هر قیمتی خواستید بدن دست مردم والا کدام کشور اینطوری مردم را برای خرید خودرو به اسارت گرفته یک جابی از دو نیا مثال بزنید اونوقت میخواهید مردم ناراضی نشن
فیلم و پخش زنده
بیشتر