در گفتگو با ایبِنا تشریح شد؛

آخرین وضعیت لایحه بودجه ۱۴۰۲

آخرین وضعیت لایحه بودجه ۱۴۰۲
عضو کمیسیون انرژی مجلس آخرین وضعیت بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس را تشریح کرد.
کد خبر : ۱۴۴۹۹۷

هادی بیگی نژاد نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا درباره آخرین وضعیت لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس ارسال شده اما در مجلس اعلام وصول نشده و هنوز در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است.


وی افزود: تاکید مجلس بر این است که دولت باید ابتدا لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه را به مجلس برای تصویب ارائه کند و بعد بودجه با توجه به قانون برنامه در مجلس بررسی و تصویب شود و دولت هم عنوان می‌کند که در این صورت زمانی برای بررسی بودجه باقی نخواهد ماند و کشور دچار مشکل خواهد شد.


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر ما بخواهیم ابتدا لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را در مجلس مورد تصویب قرار دهیم و بعد لایحه برنامه توسعه مورد بررسی قرار گیرد دولت باید برای تمدید چند ماهه قانون برنامه ششم از رهبر معظم انقلاب اذن و اجازه بگیرد.


بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: راه دیگر این است که لایحه برنامه هفتم توسعه ابتدا در مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و ما برای ماه‌های ابتدایی سال آینده بودجه چند دوازدهم تصویب کنیم و بعد لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را با توجه به قانون برنامه در مجلس تصویب کنیم.

نویسنده: عباسی مزار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها