ایبِنا گزارش می‌دهد؛

جزئیات معاملات بورس به تفکیک بازار‌ها/ ارزش معاملات بورس ۲۴ درصد رشد کرد

ارزش معاملات بورس در هفته گذشته نسبت به هفته ما قبل خود رشد ۲۴ درصدی داشت.
کد خبر : ۱۴۵۱۲۴

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ در هفته‌ای که گذشت حجم کل معاملات به میزان ۷۰ هزار میلیون سهم بود، که نسبت به هفته ما قبل خود با رشد ۲۷ درصدی همراه شد. همچنین ارزش معاملات به مقدار ۴۲۹,۷۲۰ میلیارد ریال بود، که نسبت به هفته ما قبل خود با رشد ۲۴ درصدی همراه شد.

 

 

جزیئات معاملات بورس به تفکیک بازار‌ها / ارزش معاملات بورس ۲۴ درصد رشد کرد


افزایش ارزش معاملات در تمامی بازار‌های بورس

 

در هفته گذشته ارزش معاملات و حجم آن در بازار اول سهام به ترتیب با رشد ۱۷ درصدی و ۲۷ درصدی نسبت به هفته ماقبل خود همراه شد، همچنین ارزش معاملات و حجم آن در بازار دوم سهام نیز با رشد ۳۱ درصدی همراه بود.

 

گفتنی است که ارزش معاملات و حجم آن در بازار بدهی با رشد ۱۹۰ درصدی همراه شد، همچنین در بازار مشتقه نیز ارزش معاملات با رشد ۴۵ درصدی و حجم آن با رشد ۳۷ درصدی همراه بود.

 

رشد ۱۵ درصدی شاخص کل بورس در هفته گذشته نسبت به ابتدای سال 

 

شاخص کل بورس در پایان هفته گذشته روی پله یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد ایستاد که نسبت به هفته ما قبل خود اُفت ۴ درصدی داشت، اما نسبت به ابتدای سال با رشد ۱۵.۵ درصدی همراه شد.

 

 

جزیئات معاملات بورس به تفکیک بازار‌ها / ارزش معاملات بورس ۲۴ درصد رشد کرد

 

شاخص کل هم وزن نیز در پایان هفته گذشته روی پله ۴۷۳ هزار واحد ایستاد که نسبت به هفته ما قبل خود اُفت ۱.۵۶ درصدی داشت، اما نسبت به ابتدای سال با رشد ۳۵ درصدی همراه شد، همچنین شاخص کل صنعت نیز در پایان هفته گذشته روی پله یک میلیون و ۴۸۵ هزار واحد ایستاد که نسبت به هفته ماقبل خود اُفت ۴.۶۵ درصد داشت.

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر