سردرگمی متقاضیان قرعه کشی ایران خودرو/ زمان برطرف شدن مشکل سامانه مشخص شد

با پیگیری‌های انجام شده توسط خبرنگار ایبِنا زمان برطرف شدن اختلال سامانه فروش ایران خودرو اعلام شد.
کد خبر : ۱۴۵۲۰۴

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بر اساس اطلاعیه منتشر شده از شرکت خودروسازی ایران‌خودرو، متقاضیان ثبت نام برای طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح می‌توانستند نسبت به ثبت درخواست خود با مراجعه به سامانه فروش این شرکت اقدام کنند. اما با شروع زمان ثبت نام، متقاضیان با مراجعه در زمان مقرر در ورود به سایت با مشکل مواجه شدند و نتوانستند ثبت‌نام کنند.

 

روز گذشته شرکت خودروسازی ایران خودرو اطلاعیه‌ای مبنی بر تمدید یک روزه مهلت ثبت‌نام در پی اختلال و برطرف شدن این مشکل در امروز منتشر کرد، اما در حال حاضر هم کاربران سایت در مراجعه و ثبت درخواست با مشکل مواجه هستند.

 

با پیگیری‌های انجام شده توسط خبرنگار ایبِنا، نیک دهقان؛ مدیر روابط عمومی شرکت خودروسازی ایران‌خودرو، در پاسخ به سوال خبرنگار ایبِنا درباره دلیل اختلال این سایت، گفت: در زمان شروع ثبت‌نام مراجعه میلیونی از طرف کاربران برای ثبت‌نام موجب ایجاد ترافیک سنگین در سایت و اختلال سایت می‌شود. همکاران ما در تلاش هستند که به زودی این مشکل را رفع کنند و تا ظهر امروز مشکل به وجود آمده برطرف خواهد شد.

 

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا احتمال تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام وجود دارد، گفت: در صورت وجود مشکل در ثبت‌نام و استمرار آن در روز کاری دوشنبه احتمال تمدید مهلت وجود دارد. به هر حال رضایت مشتریان برای ما اولویت است و اگر نیاز به تمدید مجدد باشد، این کار انجام خواهد شد.

 

همچنین بروغنی؛ مسئول اداره اطلاع رسانی شرکت ایران‌خودرو در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، گفت: تاکنون ۵۰۰ هزار نفر از متقاضیان موفق به ثبت‌نام شده‌اند و همکاران در تلاش هستند تا با روش‌های مختلف هرگونه اختلالی در سایت را برطرف کنند.

 

ارسال‌ نظر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
۰
با تشکر از خبرنگارتان جهت پیگیری موضوع اختلال ثبت نام خودرو.
تا این لحظه ساعت 12/30 دقیقه ظهر 19 دیماه. موفق به ثبت نام نشدیم و سایت خطا میدهد.
حمیرا رودینی فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
۰
چرا نمیشه ثبت نام کنید
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
۰
ماشین رنگ آبی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
۰
با سلام و تشکر
الان دوشنبه ساعت ۴.۵ بعد از ظهر هنوز سایت ارور میده و نمیشه ثبت نام کرد!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
۰
باسلام برای واریز وجه قرعه کشی خودرو فرسوده ۲روز هست که به نمایندگی ایران خودرو درمشهد مراجعه میکنیم ولی سایت باز نمیشه،وامروز نوزده دیماه آخرین فرصت ۵روزه من بود آیا مهلت‌ واریز وجه هم تمدید شده است؟ممنونم مارا از نگرانی در بیاورید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
۰
توی یه جامعه آماری ۱۰۰ نفر از نزدیکان و همکاران کسی موفق به ثبتنام نشده، اون ۵۰۰ هزار نفر از چه کسانی هستن؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۹
۰
آیا زمان پرداخت واریزی هم تمدیدمیشه به علت قعطی سایت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
۰
حساب وکالتی شده پول هم تو حساب است الان یک هفته است هر روز میخوام ثبت نام کنم میگه پس از 72 ساعت مجاز به ثبت نام هستید. این 72 ساعت کی تمام میشود؟
فیلم و پخش زنده
بیشتر