فرصت ثبت نام در طرح جدید فروش ایران خودرو تا ۲۵ دی/ خرید کدام خودرو بیشترین سود را دارد؟

در طرح جدید فروش شرکت ایران خودرو چهار خودرو عرضه می‌شود که هر کدام از آن‌ها بیش از ۲۰۰ میلیون تومان با بازار اختلاف قیمت دارند.
کد خبر : ۱۴۵۲۹۶

به گزارش خبرنگار ایبِنا، طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی، مادران و فرسوده از روز یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و بر اساس آخرین اطلاعیه شرکت ایران خودرو به دلیل کندی و اختلال سامانه فروش در روز‌های اولیه ثبت‌نام، فرصت ثبت نام تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شده است.

 

اختلاف قیمت زیاد خرید خودرو در بازار و از طریق ثبت‌نام و قرعه کشی، موجب صف تقاضای بالا برای شرکت در طرح جدید فروش ایران خودرو است. اما این اختلاف قیمت در هر کدام از خودرو‌هایی که عرضه می‌شود، چقدر است؟

 

در این گزارش به بررسی میزان اختلاف قیمت خودرو‌های عرضه شده در طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو می‌پردازیم.

 

در این طرح چهار خودروی، سورن پلاس دوگانه‌سوز، رانا پلاس، پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷P و پارس سال با موتور XU۷P به فروش می‌رسد.

 

بیش‌ترین اختلاف قیمت نسبت به بازار و کارخانه مربوط به خودروی پارس سال سفارشی (ELX) است. این خودرو در کارخانه با قیمت ۲۰۹ میلیون و ۱۲۵ هزار ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد، در حالیکه در بازار با قیمت ۴۸۳ میلیون تومان معامله می‌شود؛ بنابراین خودروی پارس سال سفارشی (ELX) در بازار و کارخانه حدود ۲۷۴ میلیون تومان تفاوت قیمت دارد.

 

دومین خودرویی که بیش‌ترین اختلاف قیمت بین بازار و کارخانه را در این طرح فروش دارد، خودروی پارس سال سفارشی است. این خودرو که در کارخانه با قیمت ۱۸۵ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد، در بازار با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود که اختلاف ۲۵۵ میلیونی دارد.

 

سورن پلاس دوگانه سوز نیز در کارخانه با قیمت ۲۸۱ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود و در بازار با قیمت ۴۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که سود ۲۱۵ میلیون تومانی را نصیب برندگان خرید این خودرو می‌کند.

 

کمترین سود را نیز رانا پلاس دارد. این خودرو در کارخانه با قیمت ۲۱۵ میلیون و ۶۶ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می‌رسد و در بازار ۴۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود؛ بنابراین کمترین سودی که نصیب برنده این قرعه‌کشی می‌شود، ۲۱۰ میلیون تومان است.

 

برای ثبت‌نام در طرح جدید فروش خودروی ایران خودرو از لینک زیر می‌توانید اقدام کنید.

 

سامانه فروش اینترنتی شرکت خودروسازی ایران خودرو

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر