جزئیات قطع اینترنت در آستانه برگزاری کنکور

بررسی ها نشان می دهد ارسال پیامک اطلاع رسانی قطع اینترنت جهت آگاهی ساکنان اطراف حوزه‌های کنکور سراسری آغاز شده است.
کد خبر : ۱۴۵۶۷۵

به گزارش ایبِنا، بنا به درخواست سازمان سنجش قطع اینترنت به منظور جلوگیری از تقلب و لو رفتن سوال‌های کنکور از مدتی قبل مطرح شد که عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در این باره گفت: بر اساس مصوبه شورای امنیت کشور، درخواستی را که وزارت علوم مطرح کرده بود، برای قطع سراسری اینترنت که ما اعلام کردیم با قطع سراسری اینترنت مخالفیم و با قطع سراسری هم موافقت نشد، آنچه از فردا اتفاق می‌افتد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محدوده‌های حوزه‌های برگزاری کنکور است که آن هم با اطلاع قبلی قطع می‌شود.

وی در سخنان خود تأکید کرد اینترنت ثابت به هیچ وجه قطع نمی‌شود.

پیش از این گفته شده بود کسانی که در محدوده برگزاری کنکور هستند، از پیش پیامی در این باره دریافت می‌کنند تا آمادگی داشته باشند و صرفا هم در ساعت برگزاری کنکور این امر به صورت خیلی محدود انجام شود.

حال بعضی از کاربران امروز از دریافت پیامکی مبنی بر اطلاع رسانی قطع اینترنت خبر می‌دهند. در این پیام که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است: با سلام به اطلاع می‌رساند به منظور جلوگیری از سوء استفاده و تقلب برخی افراد سودجو و فرصت طلب و با ابلاغ شورای امنیت کشور، اینترنت حوزه برگزاری آزمون سراسری منطقه سکونت شما در صبح روز پنجشنبه و جمعه این هفته قطع خواهد شد. از اینکه ما را در برگزاری هرچه بهتر این آزمون یاری می‌کنید سپاسگزاریم.

گفتنی است کنکور سراسری قرار است ۲۹ و ۳۰ دی ماه برگزار شود. بر این اساس، نوبت اول کنکور سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، در ۵۸۵ حوزه ۴۱۷ شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود و تهران نیز در ۲۵ حوزه برگزاری آزمون دارد.

 

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر